۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۶۶۱۰۲۳
امام جمعه همدان:

نیازمند اقدامات بنیادی برای احیای غدیر هستیم

نیازمند اقدامات بنیادی برای احیای غدیر هستیم
امام جمعه همدان گفت: در ستاد مردمی غدیر شاهد اقدامات بسیار خوبی بودیم، اما باید در آینده برای احیای این عید بزرگ، اقدام های وسیع و در عین حال با کیفیت تری صورت پذیرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در مراسم تقدیر از اعضا ستاد مردمی غدیر، عنوان کرد: متاسفانه در برخی اقدام های جهادی صورت گرفته اشکالات و ناهماهنگی هایی وجود داشته، که باید این ایرادات رفع شود.

وی در ادامه اضافه کرد: باید در انجام کارهای جهادی، تحقق اهداف مورد توجه مسئولان باشد. 

حجت الاشلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر وحدت بین نیروهای انقلاب، اظهار کرد: باید با عمل جهادی و همراه با وحدت و همدلی برای رسیدن به اهداف با تمام توان تلاش کنیم. 

وی ادامه داد: در ستاد مردمی غدیر شاهد اقدامات بسیار خوبی بودیم، اما باید در آینده برای احیای این عید بزرگ، اقدام های وسیع و جامع تر و در عین حال با کیفیت تری صورت گیرد. 

نماینده ولی فقیه با ابراز برخی پیشنهادها برای این ستاد، بیان کرد: احیاء عید غدیر فقط نصب پرچم و اقدامات این چنینی نمی باشد و ما باید اقدامات بنیادی تری انجام دهیم.

امام جمعه همدان تصریح کرد: در این ستاد بسیاری از مسئولان اقدامات خوبی را انجام دادند، اما سوال اینجاست که آیا در رفتارهای سیاسی خود هم به دستورات نهج البلاغه عمل خواهند کرد؟

وی در پایان با بیان اینکه هیئات حسینی باید شعور و فرهنگ حسینی در ماه محرم را به نمایش بگذارند، مطرح کرد: از مهم ترین اهداف قیام سیدالشهدا(ع)، ظلم ستیزی و امر به معروف و نهی از منکر است که ما نیز امروزه به چنین اقداماتی نیازمندیم./1403/ت304/ب1

ارسال نظرات