۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۷۲۹۷۲
دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

شهید قاسم سلیمانی افتخاری بزرگ برای جهان اسلام است

شهید قاسم سلیمانی افتخاری بزرگ برای جهان اسلام است
حجت الاسلام جعفری از برگزاری مراسم با شکوه شهدای مقاومت در پاکستان خبر داد و گفت: شهید قاسم سلیمانی و همراهانش افتخاری بزرگ برای جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام صادق جعفری دبیر مجلس وحدت مسلمین در کراچی پاکستان، از برگزاری مراسم با شکوه شهید قاسم سلیمانی و شهدای منطقه مچه کویته پاکستان، روز شنبه ۴ بهمن ماه در حسینیه شهدای کربلای انچولی شهر کراچی پاکستان خبر داد.

وی گفت: این مراسم با مشارکت نهادهای مختلف پاکستان از جمله مجلس وحدت مسلمین، اتحادیه جعفریه، سازمان امامیه، هیئت ائمه مساجد و علمای امامیه، مجلس ذاکرین امامیه، سازمان عزاء و سازمان عزاداری پاکستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به این که این اجتماع تجدید عهدی با ارواح پاک شهیدان خواهد بود، ادامه داد: در این مراسم روحانیون، رهبران دینی، شخصیت های فرهنگی و سیاسی و سخنرانان معروف پاکستان شرکت خواهند کرد.

وی با بیان این که امنیت پاکستان و منطقه مدیون تلاش های شبانه روزی سپهبد شهید قاسم سلیمانی است، افزود: این شهید بزرگوار پوزه داعش و حامیانش را در منطقه به خاک مالید.

این روحانی پاکستانی شهیدان را شمع جهان اسلام توصیف کرد و ابراز داشت: بخاطر فداکاری های شهیدان، دین اسلام زنده و پاینده است، شهید قاسم سلیمانی و همراهانش افتخاری بزرگ برای جهان اسلام  هستند، چون آنان فراتر از مرز کشورها می اندیشیدند.

وی با تاکید به این که شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش، ریشه گروهک وحشی و تروریستی داعش را در سرزمین انبیاء و اولیای الهی خشکاندند، گفت: بخاطر فداکاری این عزیزان سرزمین پاکستان، از وجود نحس داعشیان در امان مانده است.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که شهیدان منطقه مچه کویته روح تازه ای در ملت جعفریه دمیده اند، اظهار داشت: در انتقام خون شهیدان، داعش و دیگر گروه های تروریستی را از خاک کشور بیرون خواهیم کرد./988/

ارسال نظرات