۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۶۷۹۵۰۹
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

سیدحسن چرا در قبال جسارت نزدیکانش به بزرگان سکوت کرده است؟

سیدحسن چرا در قبال جسارت نزدیکانش به بزرگان سکوت کرده است؟
عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با تقبیح نوشتار توهین آمیز عضو هیأت تحریریه نشریه حریم امام خواستار موضع گیری سید حسن خمینی نسبت به بی حرمتی ها به ساحت بزرگان شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تقبیح نوشتار توهین آمیز عضو هیأت تحریریه نشریه حریم امام با مدیریت حجت الاسلام سیدحسن خمینی و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اظهار داشت: مکتب امام راحل ناب ترین اندیشه و برگرفته از اسلام ناب محمدی بوده و هیچگاه نظام اسلامی از مکتب امام خمینی(ره) فاصله نگرفته است.

وی درباره نوشتار توهین آمیز عضو تحریریه نشریه حریم امام به آیت الله مصباح یزدی گفت: همواره آیت الله مصباح یزدی از اندیشه ها و سیره امام خمینی(ره) پیروی می کرده، اما برخی از اندیشه ها و مکتب امام راحل فاصله گرفتند و آنها می خواهند اندیشه ها، سبک و زندگی غربی جایگزین مکتب و سیره امام در جامعه قرار گیرد، در حالی که غرب گرایی در روش و گفتمان ها و اندیشه های آنها روشن است.

وی با بیان اینکه هیچ زمانی اندیشه آیت الله مصباح یزدی جدا از اندیشه و مکتب امام راحل نبوده است، بیان کرد: برخی نیز دم از شعار و گفتمان اسلامی می زنند، اما در باطن خواهان پیاده شدن اندیشه و سبک غربی در کشور هستند، از این رو آنها می خواهند اندیشه و مکتب امام خمینی(ره) را در جامعه کمرنگ و مسکوت کنند.

جریان غرب گرا درصدد است که ابهت و محبوبیت قهرمانان ملی را از بین ببرد

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی با اشاره به این که جریان غرب گرا درصدد ترور شخصیت های برجسته و مردمی هستند، افزود: همان گونه که این جریان اظهارات نادرستی درباره سردار سلیمانی داشتند، درصدد تخریب شخصیت آیت الله مصباح یزدی پس از ارتحال ایشان نیز هستند.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین تصریح کرد: جریان غرب گرا درصدد است که ابهت و محبوبیت قهرمانان نظامی و بزرگان علمی همچون سردار سلیمانی، آیت الله مصباح یزدی و آیت الله محمد یزدی که مورد اطمینان نظام اسلامی بودند را از انظار مردمی ساقط کند تا اینکه قهرمانان مصنوعی و غرب گرای خود را جایگزین شخصیت های نظام اسلامی قرار دهند.

تخریب بزرگان روش اصلاحات برای ماندن در قدرت

وی در ادامه با بیان اینکه تخریب چهره های مردمی جنبه سیاسی و انتخاباتی دارد، گفت: جریان غرب گرا شیفته قدرت بوده و خواهان استمرار قدرت و حکومت خود هستند؛ از این رو به تخریب قهرمانان ملی و بزرگان علمی می پردازند.

سید حسن خمینی

لزوم صیانت و پاسداری از اندیشه و مکتب امام خمینی(ره) از سوی بازماندگان 

وی بر لزوم صیانت و پاسداری از اندیشه و مکتب امام خمینی(ره) از سوی بازماندگان و نوادگان ایشان تأکید کرد و افزود: حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی همواره تصریح داشت که بنده حافظ اندیشه های پدرم هستم، از این رو باید یادگار امام نیز حافظ و حراست کننده اندیشه های جد بزرگوار خود باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی بیان کرد: عیسی کلانتری در گفتاری توهین به امام خمینی(ره) کرد، اما تنها با عذرخواهی خودش را از این موضع مبرا کرد و همچنین افراد دیگری با قلم خود مرموزانه اندیشه های امام راحل را تحریف کردند و به شخصیت ایشان توهین می کنند، اما حجت الاسلام سید حسن خمینی در این موارد موضعی اتخاذ نکرده، در حالی که انتظار همگان از نوه بنیانگذار انقلاب این است که مواضع قاطعانه در این موضوعات اتخاذ کند.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین اظهار داشت: برخی در زمان حیات امام خمینی با اندیشه های ایشان مخالف بودند، اما بعد از رحلت ایشان همواره دم از بنیانگذار انقلاب می زنند و در واقع مخالف نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی تصریح کرد: متأسفانه برخی در نشریه حریم امام وابسته به مرکز حفظ و نشر امام خمینی(ره) مکتب و اندیشه های بنیانگذار انقلاب را مورد تحریف قرار داده و نظام و حکومت اسلامی را تضعیف می کنند.

وی با بیان اینکه باید حجت الاسلام سید حسن خمینی طبق مکتب و اندیشه امام راحل رفتار و حرکت کند، افزود: بهتر است که یادگار امام در اندیشه جد بزرگوار خود بازنگری کند و اندیشه و مکتب صحیح امام راحل را تدریس و در جامعه ترویج کند.

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی

رهبر انقلاب، بهترین حافظ و صیانت کننده اندیشه و مکتب امام

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان اینکه بهترین فردی که از مکتب امام و اندیشه امام خمینی دفاع می کند، رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بیان کرد: حوزه های علمیه، اساتید و طلاب همواره فرزندان معنوی امام راحل هستند، از این رو باید روحانیون از اندیشه امام خمینی(ره) حفاظت و صیانت کرده و با هر فردی که قصد تحریف اندیشه های امام خمینی را دارد، به طور قاطعانه برخورد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی با بیان اینکه امام راحل تأکید داشتند که نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد، گفت: مردم با هوشیاری اهداف جریان غرب گرا و نااهلان را شناسایی کنند و با انتخاب کاندیدای اصلح، رییس جمهور کارآمد و انقلابی را برگزینند./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
احمد صولتی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
می خواهند نور خدا را با دهان هایشان خاموش کنند در حالی که خدا کامل کننده نور خود است.
4
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
جسارت به علامه مصباح تئوریسین انقلاب جرمی بزرگ است و نتیجه معکوی می دهد.
اینا با این جسارتها راه بجایی نمی برند.
0
1
اباذر
Iran, Islamic Republic of
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۷
شما اگر درکی از روش و منش امام راحل داشتید، مراقبت می کردید وصیت موکدش در مراقبت از انجمن حجتیه عملی شود، که نکردید و انجمن حجتیه بدست شماها و باند مخوف نفوذی‌اش ارکان انقلاب و نظام را به باد داد.
باشید تا صبح دولتتان بدمد کاین همه هنوز از نتایج سحر است.

آقای سلیمانی شماها و تمام مدافعان آقای ..با ترویج خشونت و ترویج ترور با تئوری نواب صفوی سازی از یک طرف و این اخرها با فریب کاری و قربانی کردن مذهب برای احمدی نژاد تا قیامت همه چیزتان را بباد داده‌اید.
چشم ها را باز کنید و بخود آئید که خیلی دیر شده است. آقای ..اگر قدرت پرست نبود، آخر عمری نامزد اجاره‌ای برای خبرگان مشهد نمیشد. خراسان مواجه با !قحط العالم بود دیگه نه؟! اگر بخواهم از ویرانگری‌های او بنویسم طوماری به اندازه شرح 50 ساله از خاطرات تلخ از وی خواهد شد
0
0