۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۸۰۳۱۱
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

حضور حداکثری در انتخابات خنثی کننده توطئه تفرقه دشمنان است

حضور حداکثری در انتخابات خنثی کننده توطئه تفرقه دشمنان است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات تأکید کرد و گفت: این حضور خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلی الغدیر شهرستان خرم‌آباد، با گرامیداشت عید سعید فطر گفت: عید فطر عید بندگی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پیش رو بودن انتخبات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها افزود: انتخابات صحنه رقابت است.

وی با اشاره به توطئه دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات، اظهار داشت: زمینه حضور پرشور انتخابات با رقابت و رفاقت فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب می خواهند این صحنه انتخابات را به رقابت‌های همراه با کینه تبدیل کنند، گفت: هدف دشمن تفرقه و اختلاف نابود کننده است و باید مراقب بود.

وی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات ادامه داد: در سایه این حضور باید  باید با انتخاب رییس جمهور و افراد شوراهای اصلح آینده خوبی را رقم بزنیم و نقشه دشمن را نقش بر آب ساخت.

راه مقابله با استکبار مقاومت است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به جنایت دشمنان منطقه و ظلم به مسلمانان در ماه مبارک رمضان گفت: راه مقابله با استکبار مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه جنایتکاران اشتغالگر قدس مانع برگزاری نماز در مسجد الاقصی شدند، خاطرتنشان کرد:  جوانان فلسطینی توانستند آنها را به عقب برانند و امروز مسلمانان با حمایت مقاومت بیدار شدند و میدانند که مذاکره راه به جایی نخواهد برد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات