۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۸۲۸۷۶
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

حضور مردم نشان دهنده افزایش بصیرت است

حضور مردم نشان دهنده افزایش بصیرت است
اصفهان - آیت الله طباطبایی نژاد با انتقاد از مشکلات موجود در شعب اخذ رأی گفت: بصیرت مردم بیشتر از ابتدای انقلاب شده و حضور مردم نشان دهنده بصیرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، صبح امروز پس از شرکت در انتخابات در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های انتخابات، گفت: مردم با عشق و علاقه به میهن پای صندوق‌های رأی آمده‌اند، وقتی اینجا حاضر شدم و حضور مردم را دیدم متأثر شدم از این حضور مردم.

وی در ادامه افزود: باید شرایط حضور مردم در صفوف رأی با قرار دادن صندلی و وسایل آسایشی فراهم می‌شد تا مردم راحت رأی بدهند‌، تأخیر در رأی گیری که در برخی شعب بوده است از بی‌تدبیری برخی مسؤولان است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با انتقاد از تأخیر در روند رأی گیری، خاطرنشان کرد: اخذ رأی با حفظ پروتکل‌ها باید به داخل مساجد منتقل شود که رأی دهندگان و تیم اجرایی شعب اخذ رأی کمتر اذیت بشوند و پیگیر این مسأله نیز هستیم.

وی ادامه داد: بصیرت مردم در طول سالهای انقلاب اسلامی بیشتر شده است و اینکه حضور پرشکوه مردم در عرصه‌های مختلف طی ۴۰ سال اخیر روز به روز بیشتر شده ناشی از همین بصیرت و بیداری ملت است.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار کرد: مردم مشکلات و مسائل موجود را از هم جدا می‌کنند و کم کاری‌های برخی مسؤولان را جدای از حفظ نظام مقدس اسلامی می‌دانند و ان شاء الله با رأی دادن به شخص اصلح مشکلات نیز برطرف خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر ضرورت حفظ نظام تصریح کرد:. در دنیا هیچ نظامی مانند نظام مقدس اسلامی نیست و ما مسلمانان باید از نظامی که نزدیک به نظام انبیاء است حمایت کنیم و مردم این موضوع را به خوبی درک می‌کنند.

ارسال نظرات