۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۹۰۴۲۹
آیت الله علما:

تنها دغدغه مدیران باید «خدمت بدون منت» باشد

تنها دغدغه مدیران باید «خدمت بدون منت» باشد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: اولین و مهم ترین اولویت برای هر مدیری دوری از حاشیه ها است و تنها دغدغه وی باید خدمت بدون منت به مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، امیر رحیمی، سرپرست شهرداری کرمانشاه امروز با آیت الله مصطفی علما؛ نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله علما در این دیدار اظهار داشت: اولین و مهم ترین اولویت برای هر مدیری دوری از حاشیه ها است و تنها دغدغه وی باید خدمت بدون منت به مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: از سوی دیگر یک مدیر با تجربه و مردمی نباید اجازه دهد که اطرافیان و ... برایش حاشیه سازی کنند زیرا همین حاشیه در امر خدمت رسانی وقفه ایجاد می کند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود بیان کرد: از اعضای جدید شورای شهر کرمانشاه درخواست داریم که اختلافات و دودستگی را برای توسعه و پیشرفت کارها و جبران عقب افتادگی ها کنار بگذارند و به امور مردم برسند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از دغدغه های همیشگی ما این رسیدگی و توجه کافی، کامل و همیشگی به محلات حاشیه ای کلانشهر کرمانشاه بوده است و انتظار داریم که شهرداری این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد، زیرا برخی از محلات این شهر از داشتن ابتدایی ترین امکانات شهری محروم هستند و این وضعیت به هیچ وجه زیبنده مردم این خطه نیست.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه رییس جمهوری دولت سیزدهم اعتقاد قلبی و عملی به کار و خدمتگزاری صادقانه به ملت دارند و این صفت بارز در امام راحل و مقام معظم رهبری نیز وجود داشته و دارد، لذا انتظار ما از مدیریت شهری کار جهادی است.

در ادامه این دیدار، سرپرست جدید شهرداری کرمانشاه در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این شهر، بیان داشت: خوشبختانه برخی از مشکلاتی که مردم این شهر را آزار می داد روز گذشته با توجه به وقفه دو ماه دوباره بازنگری شد و راه حل های مورد نظر اتخاذ گردید.

سرپرست جدید شهرداری کرمانشاه ادامه داد: بنابراین امیدواریم که شهرداری کرمانشاه در انجام وظایف خود تلاشش را دوچندان کند تا شاهد چهره زیبایی از این شهر در نزد شهروندان باشیم./1400/پ210/

ارسال نظرات