۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۲۰۱۳۲
امام جمعه ساری در اجتماع محکومیت اهانت به مقدسات دینی:

دشمنان از روی عصبانیت به دنبال ایجاد فتنه و آشوب در کشور هستند

دشمنان از روی عصبانیت به دنبال ایجاد فتنه و آشوب در کشور هستند
مازندران - امام جمعه ساری با بیان این که ایجاد آشوب نشانه عصبانیت آمریکا و ایادی‌ آنها است، گفت: دشمنان از روی عصبانیت به دنبال ایجاد فتنه و آشوب در کشورمان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در اجتماع هیدت های مذهبی مرکز استان که در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی برگزار شد، با اشاره به بیش از چهار دهه پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در عرصه ها مقدس، گفت: این پیشرفت ها موجب عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

وی با بیان این که دشمنان تاب دیدن پیشرفت های روز افزون انقلاب اسلامی را ندارند، افزود: به همین دلیل در طول دهه های اخیر همواره تلاش کردند با چالش و فتنه انگیزی در کشور، مسیر این پیشرفت ها را منحرف کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم اربعین حسینی امسال، تصریح کرد: این حضور بی نظیر موجب عصبانیت دشمنان دین شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ایجاد آشوب نشانه عصبانیت آمریکا و ایادی‌ آنها است، افزود: دشمنان از روی عصبانیت به دنبال ایجاد فتنه و آشوب در کشورمان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به هوشیاری و بصیرت بالای ملت ایران در طول دهه های اخیر، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ هوشیارانه هرگونه توطئه ای از سوی دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران هوشیارانه در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند، ادامه داد: حضور مقتدرانه رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و سخنرانی قاطعانه ایشان موجب عصبانیت و ناراحتی دشمنان شده است.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: وقتی رئیس جمهور با دیپلماسی هوشمندانه تحریم‌ها را خنثی کرده و زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم می‌کند، نباید انتظار داشت که دشمن سکوت کند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات