۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۲۲۴۹۴
استاد حوزه علمیه:

ترور‌های کور ضد انسانیت و بشریت قابل توجیه نیست

ترور‌های کور ضد انسانیت و بشریت قابل توجیه نیست
اصفهان – حجت الاسلام فرحزاد با محکوم کردن جنایت تروریست‌ها در شیراز، گفت: ترور مردم بیگناه و ترور‌های کور ضد انسانیت و ضد بشریت را دنیا نمی‌تواند توجیه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد صبح امروز جمعه در هفدمین یادواره شهدای گمنام و بیست شهید ابوزید آباد که در گلزار شهدای ابوزید آباد برگزار شد، گفت: امروز بالاترین فتنه آب به آسیاب دشمن ریختن و اختلاف افکنی بین مردم و مسؤولان است.

وی کنترل کردن زبان و بیان و قلم را تقوای الهی دانست و افزود: خاموش کردن فتنه و آب بر آتش فتنه ریختن و پرهیز از اختلاف و تفرقه در فضای مجازی و فضای حقیقی، تقوای الهی است.

به گفته وی امروز هیچ چیزی مانند اختلاف و تفرقه در بین خانواده ها، گروه‌ها و مومنین و مسلمین دشمن را خوشحال نمی‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد با اشاره به اینکه امام زمان(عج) می‌فرماید، هر عملی که سبب خشنودی ما می‌شود انجام دهید، افزود: امام زمان(عج) صلح، محبت، کمک به محرومین و حل مشکلات و معضلات مردم و خدمت به بندگان خدا را دوست دارد و سبب خوشحالی حضرت می‌شود.

استاد حوزه علمیه گفت: امام زمان(عج) می‌فرماید، هر عملی که سبب محبت ما می‌شود انجام دهید و از هر عملی که سبب اختلاف و درگیری، آتش افروزی و فتنه افروزی و گناه و معصیت می‌شود پرهیز کنید.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) بی حجابی و بی عفتی را دوست ندارد و این در حالی است که امروز از اهل بیت(ع) فاصله گرفته ایم، افزود: حجاب و بانکداری اسلامی بدون ربا و نزول از ضروریات دین اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد گفت: حق و باطل همیشه بوده و هست و خواهد بود و لشکر یزید و یزیدیان امروز نیز هستند و تا ظهور امام زمان(عج) خواهند بود.

به گفته وی سلاح به دست گرفتن و ترور مردم بیگناه و ترور‌های کور ضد انسانیت و ضد بشریت را دنیا نمی‌تواند توجیه کند.

وی افزود: اگر کوچکترین ضربه‌ای به یک صهیونیست برسد رسانه‌های دشمن دنیا را آماج حملات رسانه‌ای قرار می‌دهند، اما در برابر قتل عام مردم بیگناه شیعه در افغانستان، یمن، سوریه، عراق و ایران سکوت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد با محکوم کردن جنایت تروریست‌ها در شیراز، گفت: مراقب باشید در پازل دشمن و زمین دشمن بازی نکنید، دشمن و معاندین نظام و اسلام به دنبال نابودی اسلام و نظام اسلامی ایران هستند.

استاد حوزه علمیه همچنین با اشاره به اینکه امام حسین در دنیا معرفی می‌شود و بین المللی می‌شود، افزود: امروز همه دنیا در عاشورا و اربعین حسینی برای امام حسین(ع) عزاداری می‌کنند و با پیاده روی چندین ده میلیونی اربعین حسینی، امام حسین (ع) را به دنیا معرفی می کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات