۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۲۷۹۴۴
آیت الله سعیدی:

ملت ایران اجازه موج سواری به اشرار نخواهد داد|دولت به مطالبات مردم توجه کند

ملت ایران اجازه موج سواری به اشرار نخواهد داد|دولت به مطالبات مردم توجه کند
تولیت آستان حضرت معصومه (س) ضمن تأکید بر توجه مدیران به مطالبات حقه مردم تأکید کرد که آمریکا و ایادی استکبار از مدت‌ها قبل برای فتنه ۹۸ برنامه ریزی کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی مردم قم که به مناسبت محکومیت اقدامات آشوب گران علیه امنیت کشور برگزار شد، با اشاره به روایتی از امیرالمؤمنین(ع) در مورد قم که آنها را اهل بصیرت و درایت معرفی کرده است، اظهار داشت: سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم، با این حرکت الهی و بصیرتی شما مردم قم مواجه شده است.

امام جمعه قم افزود: در واقع حضور شما مردم عزیز پیامی به حضرت معصومه(س) است که ای بانوی خاندان ولایت، ما بر سر پیمانی که با اهل بیت(ع) بسته ایم هستیم و امیدواریم تا آخر عمر بر همین پیمان ولایت و ومودت و محبت بمانیم.

وی خطاب به دشمنان انقلاب و آشوب گران ابراز داشت: این مردم آمده اند تا به شما بدخواهان این انقلاب و نظام اعلام کنند که شما تفاله های ضد انقلاب کوچکتر از آن هستید که بخواهید یا بتوانید که با این نظام اسلامی در بیفتید چراکه این انقلاب ریشه در باورها و ولایت مداری و مرجعیت شیعه و ولایت فقیه دارد.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: این شجره طبیه نه تنها با این آشوب ها و بادها نمی لرزد بلکه محافظان شجره ولایت، شما متجاوزان به حریم ولایت و امامت را کنار خواهند زد و با اشرار مقابله خواهند کرد.

وی با بیان این که سران آمریکا، اروپا و اسرائیل مدت ها روی برنامه اغتشاشات هزینه کردند، گفت: دیدید در این چند روز با حضور مردم در صحنه همه این برنامه ها نابود و نقشه دشمنان نیز نقش بر آب شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در ابتدای درس خارج فقه خود در ارتباط با گران شدن بنزین یادآور شد: این سخنان در خنثی سازی این فتنه تأثیر زیادی داشت و نشان داد که ایشان بسیار حکمیانه، شجاعانه و ایثارگرانه عمل کردند و با جدا کردن صف ها،  کید و مکر دشمنان را از شجره انقلاب دور کردند.

وی تأکید کرد: شما مردم بدانید این اغتشاشات به لحاظ گستردگی و پیچیدگی و عوامل درگیر با آن، در طول چهل سال قبل با همه آشوب ها متفاوت بود، در حقیقت این فتنه یک بسته ای بود که برای از بین بردن جبهه مقاومت در منطقه از جمله عراق و لبنان و عمود خیمه مقاومت یعنی ایران صورت گرفته بود ولی دیدید مردم مؤمن و وفادر علی رغم این پیچیدگی شجاعانه به صحنه آمدند.

آیت الله سعیدی ضمن تقدیر از دستگاه های نظامی و انتظامی در طول چند روز گذشته خاطرنشان کرد: حقیقتا دستگاه های امنیتی و انتظامی مردم ما را از اشرار و اوباش حفظ کردند و آنها را سرجای خود نشاندند.

وی اضافه کرد: مسؤولان و مدیران کشور باید بدانند که مردم عزیز ما مطالبات به حقی دارند و یک سخن و کلام شنیدنی دارند و آن این که چرا این گرانی بنزین در ایام میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و آن هم با این نرخ سنگین اعلام شد؟ ما اختلاف نظر کارشناسان را قبول داریم ولی نباید این گونه شوک به مردم وارد شود؟ چرا تحقق رونق تولید به کندی صورت می گیرد؟ و چرا تحقق اقتصاد مقاومتی کند است؟ چرا مدیران و همفکران شما این قدر نگاه به بیرون و بیگانگان دارند و چرا عرصه ها برای ورود جوانان باز نمی شود؟

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار جمعی از تولید کنندگان و کارآفرینان و فعالان اقتصادی با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: فرمایشات حکیمانه رهبری باید در دستور کار مسؤولان نظام قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: بدخواهان نظام در خارج و مزدوران ضد انقلاب در هرکجا و هر لباسی هستند بدانند اگر از این اقدامات خود دست برندارند این ملت شجاع از اقتدار و امنیت کشور و نظام خود بر حسب وظیفه شرعی و ملی خود دفاع کرده و تا خنثی سازی و سرکوبی و نابوی شما از پای نخواهند نشست./1330/

ارسال نظرات