۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۵۴۴۹۷
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد؛

شناسایی ۶۴۴ بیمار جدید در خوزستان / بهبودی بیش از ۱۵ هزار نفر از مبتلایان

شناسایی ۶۴۴ بیمار جدید در خوزستان / بهبودی بیش از ۱۵ هزار نفر از مبتلایان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش ۶۴۴ مورد جدید ابتلا در خوزستان گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار نفر از مبتلایان بهبود یافتند.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، بیان داشت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا در خوزستان، و با توجه به افزایش مراکز نمونه در شهر‌های بزرگ به منظور تقویت هرچه بهتر نظام غربالگری، از دیروز تا امروز ۱۳ لغایت ۱۴ خرداد۹۹) تعداد ۶۴۴ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از مجموع ۶۵۸ بیمار جدید، ۵۳۲ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۱۲ بیمار بستری شدند.

این مقام مسؤول، خاطرنشان کرد: تعداد کل مبتلایان به شانزده هزار و ۶۳۲ نفر افزایش پیدا کرد که در حال حاضر ۷۱۰ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

احسان پور ادامه داد: با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، پانزده هزار و ۳۰۹ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۸ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۶۱۳ نفر برسد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک در خارج از منزل، ضرورت اجتناب ناپذیر این روز‌ها و روز‌های آینده است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد./۹۴۵۶/د102/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United Kingdom
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
بمیرید همتون
0
0