۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۶۲۷۶۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

بنیاد مستضعفان به مشکلات اهالی روستای ابوالفضل پایان دهد

بنیاد مستضعفان به مشکلات اهالی روستای ابوالفضل پایان دهد
خوزستان - آیت الله حیدری با اشاره به نشست مشترک نمایندگان مجلس خبرگان استان درباره روستای ابوالفضل، گفت: امیدواریم بنیاد مستضعفان به مشکلات اهالی روستا پایان دهد.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به مشکلات روستای ابوالفضل اهواز اظهار داشت: ساکنان روستای مذکور انسان‌های مستضعف و فقیر و متدینی می باشند که در آنجا از روی ناچاری ساکن هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: جا دارد بنیاد مستضعفان به ساکنان روستای ابوالفضل نگاه ویژه‌ای داشته و مشکلات شان را حل کند.

متولی مدرسه الغدیر اهواز با بیان اینکه خواستار حل و فصل مشکلات روستا هستیم، خاطرنشان کرد: در همین باره معاون رییس بنیاد مستضعفان در حوزه علمیه الغدیر حضور پیدا کرد و مشکلات را مطرح کردیم.

آیت الله حیدری با بیان اینکه با نمایندگان استان در مجلس خبرگان نشست مشترکی با محوریت روستای ابوالفضل برگزار شده است، تصریح کرد: توافق‌های خوبی صورت گرفته است و امیدواریم بنیاد مستضعفان به مشکلات اهالی روستا پایان دهد.

وی گفت: وزارت کشور برای الحاق روستا به اهواز و یا اعطای کد روستایی، گام بردارد تا دیگر شاهد چنین مشکلات و معضلاتی نباشیم./۹۴۵۶/ت210/ب1
ارسال نظرات