۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۶۵۵۹۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد؛

لزوم ارائه طرح‌های جدید برای مقابله با شیاطین زمان

لزوم ارائه طرح‌های جدید برای مقابله با شیاطین زمان
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی گفت: با توجه به اینکه امروز دشمنان از تمام گزینه‌ها برای مقابله با ما استفاده می‌کنند ما باید طرح‌های جدیدی برای مقابله با آن‌ها ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در نشست ائمه جمعه استان، ضمن عرض تسلیت ایام مصائب اهل‌بیت (ع) و اربعین حسینی، اظهار داشت: امروزه شیطان‌های زمان در اتاق فکرهای خود به دنبال روش‌های جدیدی برای مقابله با ما هستند.

وی افزود: شیطان‌های زمان در اتاق فکرهای خود شب و روز تلاش می‌کنند تا بشری را که می‌تواند به قله‌های رفیع کمال برسد ازنظر سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گمراه کرده و شخصیت آن‌ها را مطابق باسلیقه خود شکل دهند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی با تأکید بر لزوم ارائه طرح‌های جدید برای مقابله با شیطان‌های زمان، اضافه کرد: در این راستا لازم است برای مقابله با این شیطان‌های زمانه طرح‌های جدیدی ارائه دهیم تا فرزندانمان از گزند بیگانه و جن و انس نجات پیدا کنند.

وی ادامه داد: به‌طور یقین هرگاه جامعه به وظیفه خود به‌درستی عمل کند فرزندان آن جامعه هم ازنظر فکری و فرهنگی رشد فوق‌العاده‌ای داشته و تحت تأثیر بیگانگان و طرح‌های آن‌ها قرار نمی‌گیرند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی بابیان اینکه معلوم نیست در آموزش‌وپرورش ما چه زمانی می‌خواهد سند تحول، جایگزین سند ۲۰۳۰ شود، تصریح کرد: آموزش‌وپرورش وظیفه خطیری در تعلیم و تربیت فرزندان این مرزوبوم دارد.

وی خاطرنشان کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی وظیفه آموزش‌وپرورش این است که آنچه در اصل دوم قانون اساسی آمده را به‌خوبی اجرا کند، اما گاهی خبرهایی می‌رسد که مشغول تولید محصولات ۲۰۳۰ استعمارگران است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی افزود: در اصل دوم قانون اساسی، آرمان‌های جامعه انقلابی، اسلامی و مکتب اهل‌بیت (ع) که درواقع همان آرمان‌های تحقق اصول و عقیده ما است، شرح داده‌شده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: البته خانواده و محیط آن ازنظر تعلیم و تربیت در اولویت قرار دارد و بعدازآن آموزش‌وپرورش و بعدازآن حوزه و دانشگاه قرار دارند که اگر همه این‌ها در کنار هم به وظایف خود به‌درستی عمل کنند جامعه درست می‌شود./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات