۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۶۶۶۸۹۲
نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

عدالت؛ شعاری دروغین برای پیشبرد اهداف استکباری غرب

عدالت؛ شعاری دروغین برای پیشبرد اهداف استکباری غرب
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی عدالت را شعاری دروغین از سوی قدرت های زورگو برای پیشبرد اهداف استکباری خود دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص هماهنگی و برنامه ریزی مراسم سیزدهم آبان ماه، این روز مهم را روز جهانی مبارزه با ظلم و استکبار دانست و گفت: 13 آبان تجلی شعار استکبار ستیزی ملت ایران است.

وی، 13 آبان ماه را برگ زرینی در تاریخ مبارزات ضد استکباری ملت ایران دانست و افزود: سیزدهم آبان ماه نمادی از استکبار ستیزی، مقابله با استبداد ستم شاهی و پایداری ملتی بزرگ در راستای تحقق ارزش‌های اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که سیزدهم آبان ماه نماد بصیرت و هوشیاری ملت ایران در دفاع از اسلام و ارزش های انقلابی است، خاطرنشان کرد: در این روز با عظمت، قدرت و هیبت پوشالی و دروغین آمریکا از سوی جوانان انقلابی کشورمان شکسته شد.

امام جمعه ساری با بیان این که سیزدهم آبان ماه روز خشم و انزجار ملت ایران از جنایت های رژیم آمریکا است، بیان داشت: این ملت با بصیرت و انقلابی در طول 42 سال اخیر با فریاد رسا و کوبنده خشم و انزجار خود را علیه استکبار جهانی اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که سیزدهم آبان ماه واقعه ای تاریخ ساز و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، افزود: روح ایستادگی، مقاومت و مبارزه جوانان انقلابی کشورمان در این روز مهم تجلی یافت.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که سیزدهم آبان ماه منشأ تداوم حرکت عظیم نهضت انقلاب اسلامی در مقابله و مبارزه با ظلم و استبداد شد، ادامه داد: ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان انقلابی کشورمان در این روز مهم نظام های سلطه گر جهان را نفی کردند به همین دلیل حفظ و تقویت این برگ از تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که شعار عدالت یک شعار دروغین در دست قدرت های ضد عدالت است، گفت: هرکسی چپاول، دزدی و ستم می کند بعد از بر ملا شدن به آن فرار می کند؛ پس مشخص می شود نظام های سلطه گر طرفدار و پناه ظالمان، چپاولگران و دزدان هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آمریکای جنایت کار دشمن نخست ملت ایران است، افزود: این نظام سلطه گر در طول 42 ساال اخیر هر چه در توان داشته برای تضعیف انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفته اما با ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست خورده است.

وی تنها راه شکست دشمن را ایستادگی و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: این که عده ای به غلط رفع مشکلات را به مذاکره و تعامل با غرب پیوند می زنند خود مصداقی از تحریف است که باید هوشیار باشیم.

امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر این که برنامه های مهم پیش روی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود، بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید از ظرفیت فضای مجازی نیز در ارائه برنامه ها بهره لازم گرفته شود./950/پ210/ب1

ارسال نظرات