۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۶۸۵۷۴۱
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران:

توزیع یک میلیون بسته معیشتی کمک مومنانه دهه ولایت در استان تهران

توزیع یک میلیون بسته معیشتی کمک مومنانه دهه ولایت در استان تهران
تهران - سردار ذوالقدر گفت: همزمان با دهه ولایت در سطح تهران تاکنون ۷۵۰ هزار بسته کمک مومنانه تهیه و تا روز عید غدیر این کمک ها به یک میلیون بسته خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران، عصر امروز در رزمایش همدلی مومنانه که در محل سپاه سیدالشهدا اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار حق برای مردم دنیا و برای مبارزه با ظلم، حقانیت و ارتقاء بشر تلاش کرده و در این راستا دشمن هم بیکار نمی نشیند.

وی افزود: در طی ۴۲ سال گذشته دشمن بیش از ۴۲ توطئه بزرگ طراحی و اجرا کرده و اگر تاکنون عملی انجام نداده ،به دلیل این بوده که نتوانسته اجرا کند، از ۸ سال جنگ تحمیلی تا قائله گنبدو کردستان گرفته تا ترور دانشمندان هسته‌ای و فتنه‌های چند سال اخیر ،نمونه‌هایی از توطئه‌های دشمنان است که هر یک به تنهایی توانایی سقوط یک ملت بزرگ را دارد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران، بیان کرد: کشوری که در ظاهر امروز ازحیوانات حمایت می‌کند، چشمش را به روی کودکان و زنان، افراد بیگناه در افغانستان، یمن، بحرین و... می‌بندد و ادعای حمایت بشر دوستانه دارد، در حالی که خود ناقض حقوق بشر است.

وی با اشاره به فعالیت های اخیر آمریکا در کشورهای منطقه گفت: امروز آمریکایی‌ها از عراق، افغانستان و... فرار می‌کنند و اخیراً هم اعلام کردند که در ترور شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و به شهادت رساندن وی اشتباه کرده‌اند، این در حالی است که راه شهید سلیمانی ادامه دارد و سلیمانی های زیادی در سنین گوناگون در اقصی نقاط دنیا و ایران اسلامی به وجود آمده اند.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن جوانان ما کار کرده، ادامه داد: استکبار جهانی با استفاده از تکنولوژی نوین و ارتباطات در فضای مجازی جوانان را مورد هدف قرار داده و تاکنون تعداد زیادی از جوانان و آینده‌سازان این سرزمین را شهید و یا مسموم نموده، در حیرتم که چرا برخی از جوانان ما متوجه فشار و دشمنی دشمنان نمی شوند.

وی با اشاره به رویکرد فعالیت‌های سپاه در کمک رسانی به مردم و هموطنان ایران اسلامی اذعان کرد: در زلزله سی سخت نخستین کمک‌های مومنانه توسط سپاه سیدالشهدا استان تهران اعزام شد و در حال حاضر در منطقه خوزستان هم طی ۱۵ روز گذشته تعداد زیادی از تانکرهای آبرسانی به منطقه اعزام و مستقر شده اند و همچنان این کمک ها ادامه دارد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با گرامیداشت دهه امامت و ولایت خاطرنشان کرد: همزمان با دهه ولایت در سطح شهرستانهای استان تهران تاکنون بالغ بر ۷۵۰ هزار بسته کمک مومنانه تهیه و به تدریج در بین افراد نیازمند با حفظ شأن و کرامت انسانی توزیع شده و تا روز عید غدیر این کمک ها به بالغ بر یک میلیون بسته خواهد رسید.

گفتنی است، امروز بطور همزمان با رزمایش همدلی مومنانه در ۴ ناحیه اسلامشهر، پرند، پاکدشت و پیشوا برگزار و بسته های معیشتی شامل ارزاق و مایحتاج عمومی نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد و کاروانی برای ارسال بیش از ۶۰۰۰ بسته آب‌ معدنی هدایای مردمی، برای کمک به مردم خوزستان به منطقه اعزام شد و در شهرستان اسلامشهر امروز بالغ بر۲هزار بسته معیشتی در قالب همدلی مومنانه در بین اقشار نیازمند توزیع شد، که با توجه به توزیع این هدایا در مجموع بالغ بر ۶ هزار بسته معیشتی، ۱۳۱ راس گوسفند و ۲ رأس گوساله و بالغ بر ۲۰ سری جهیزیه در رزمایش همدلی مومنان دهه ولایت از سوی سپاه سیدالشهدا اسلامشهر با کمک خیرین تهیه و توزیع شد.

ارسال نظرات