۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۹۶۵۷۰

بیانیه مؤسسه شمیم عفاف درباره محکومیت تجمعات واکسن هراسی

بیانیه مؤسسه شمیم عفاف درباره محکومیت تجمعات واکسن هراسی
مؤسسه شمیم عفاف در بیانیه‌ای ضمن محکومیت تجمعات واکسن هراسی تصریح کرد: از آنان درخواست داریم نگذارند عوامل نفوذی دشمن شما را از جبهه انقلاب جدا کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مؤسسه شمیم عفاف با صدور بیانیه ای تجمعات واکسن هراسی را محکوم و تصریح کرد: از آنان درخواست داریم نگذارید عوامل نفوذی دشمن شما را از جبهه انقلاب جداکنند که در نتیجه در مسیری قرار بگیرید که ثمره آن ریزش از صفوف انقلابیون باشد.

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

امام خمینی (ره): پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیب نبیند

از ابتدای انقلاب و مبارزه با نظام ستم‌شاهی پیوسته بخشی از افراد و گروه‌هایی که مدعی صف اول مبارزه بودند دچار افراط و تفریط شده و ریزش پیدا کردند وقتی امام‌ره مسیر مبارزه با شاه را اعتراض مسالمت آمیز و تظاهرات می‌دانستند عده‌ای افراط گرایانه به سراغ جنگ مسلحانه رفتند ولی به زودی سر از کمونیسم و التقاط درآوردند و درمقابل امام و انقلاب ایستادند. بسیاری از آنها که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند  و خود را در قله انقلابی‌گری و مبارزه با استکبار فرض کردند، بعدها، سر از آخور آمریکا در آوردند. گویا این افت وخیزها تمام شدنی نیست و در هر برهه‌ای از انقلاب بخشی از انقلابیون دچار فروپاشی می‌شوند البته در نهایت همیشه رویش‌ها بیشتراز ریزش‌ها بوده و حزب خدا پیروزی چشمگیری داشته است.

اینک به نظر می‌رسد در آستانه فروغلطیدن تعداد دیگری از سینه‌چاکان انقلاب قرار گرفته‌ایم کسانی که در سال‌های اخیر برای انقلاب فداکاری کردند و مایه گذاشتند و البته گاهی نیز افراط کردند و اکنون در سراشیبی تفریط قرار گرفته‌اند واین بار دوقطبی طب سنتی و طب مدرن و پس زمینه‌های مالی  و غیر مالی آن  سبب و بهانه‌ انحراف شده است عده‌ای سخن از مافیای داروی صنعتی می‌گویند وعده‌ای دیگر از تجارت میلیاردی داروی گیاهی.

بانوان عضو موسسه شمیم عفاف به حکم وظایف خواهرانه و مادرانه خود در برابر این عزیزان، به آنها هشدار می‌دهیم که آنچه انقلاب را در بحران حفظ کرد پایبندی انقلابیون به ولایت مطلقه فقیه با قید مطلقه بودن آن بود همچنانکه امام فرمود: «اگر فرد لایقی که دارای این دو خصلت (یعنی فقاهت و عدالت) باشد به پا خاست و تشکیل حکومت داد، همان ولایتی را که حضرت رسول اکرم(ص) در امر اداره جامعه داشت، دارا می باشد ... اين توهم كه اختيارات حكومتی رسول اكرم(ص) بيشتر از حضرت امير(ع) بود يا اختيارات حكومتي حضرت امير (ع) بيش از فقيه است، باطل و غلط است ».(امام خمینی، ولایت فقیه، ص 40)

مراقب باشیم وقتی تعارضی بین نظرات ما با نظرات رهبری پیش آمد عمل و دستورات  رهبری  را توجیه نکنیم این که عده‌ای بگویند: «ولی فقیه که معصوم نیست و احتمال اشتباه دارد، یا رهبری که  کارشناس نیست  و به کارشناسان اعتماد کرده و آنها اشتباه می‌کنند یا خبرها یا گزارش‌ها  درست  به  دست ایشان نمی‌رسد و...» اینها همه آدرس انحرافیست و اگر این توجیهات پذیرفته شود باید در همه جا تعمیم داده شود و نتیجه این می‌شود که در هیچ کجا نظر ولی فقیه حجت نباشد و در هیچ کجا  اطاعت از او واجب نباشد.

 از این عزیزان در آستانه سقوط  می‌پرسیم فرق شما که در مسئله واکسن  با رهبری مخالفت می‌کنید با آنان که نظر کارشناسی خود را در سند 2030 و مذاکرات برجامی بر نظر ولی فقیه مقدم کردند درچیست؟ فرق شما با اپوزیسیون در چیست؟

در پایان ضمن اعلام برائت از رفتار و اعمال غیرانقلابی این عزیزان که نمونه آن شعار مخالفت با واکسن به جای شعار مرگ بر آمریکا  در 13 آبان  بود از آنان درخواست داریم نگذارید عوامل نفوذی دشمن شما را از جبهه انقلاب جداکنند که در نتیجه در مسیری قرار بگیرید که ثمره آن ریزش از صفوف انقلابیون باشد.

یادمان باشد تنها راه نجات اعتقاد قلبی وعملی به ولایت فقیه بدون هیچ اما و اگری است.

ارسال نظرات