۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۲۲۵۰۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

همه باید مراقب باشند تا خدشه‌ای به وحدت ملت ایران وارد نشود

همه باید مراقب باشند تا خدشه‌ای به وحدت ملت ایران وارد نشود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید برایجاد وحدت بین همه احاد جامعه گفت: همه باید مراقب باشند تا خدشه‌ای به وحدت ملت ایران وارد نشود ومقابل دشمن ید واحده باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله اعظم این شهرستان برگزار شد، با محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ(ع) شیراز و تسلیت به پیامبر اکرم(ص)، امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های شهدای این حادثه، گفت: به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان این جنایت اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

وی با تأکید بر ایجاد وحدت بین همه احاد جامعه گفت: همه باید مراقب باشند تا خدشه‌ای به وحدت ملت ایران وارد نشود و همه در مقابل دشمن آتش افروز و عوامل داخلی و خارجی آن‌ها ید واحده باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ابراز امیدواری کرد که جستجوی نیرو‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و سپاه مقتدر نتیجه بخش و منجر به اقدام قاطع و خردمندانه شود و مطمئن باشند ملت و دستگاه‌های مسؤول بر دشمن آتش افروز پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خون به ناحق ریخته شهدا کشور را از لوث وجود شرک و تکفیر و نفاق را از لوث پاک خواهد کرد، اظهار داشت: دشمن بعد ازاقدام جنایتکارانه خود در شیراز، سپاه پاسداران راعامل این جنایت معرفی کرد و برخی افراد ساده نیز این دروغ کذب را می‌پذیرند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه داعش رسما جنایت خود در شاهچراغ شیراز را پذیرفته است و اعلام کرده مرکز شرک در شیراز را هدف قرار داده است، گفت: سپاه پاسداران در آزمون‌های متعدد سرافراز خارج شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دشمن اگر حکومت را عامل این جنایت می‌داند چرا همانگونه که برای مهسا امینی به خیابان‌ها اردو کشی کرد برای شهدای شاه چراغ شیراز به خیابان‌ها اردوکشی نمی‌کند.

به گفته وی دشمن شنبه گذشته همه توان خود را در برلین به کار گرفت و در فراخوان از صد در صد حامیان اسرائیل، همجنس بازان، کمونیست ها، فمنیست ها، اوکراین، تجزیه طلبان ترک و کرد و بلوچ و عرب ۵ درصد دعوت شدگان تجمع کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به نامگذاری ۱۲ آبان به عنوان روز شهیدان کاشان، افزود: ۹۱ شهید کاشانی تفحص شده در آبان سال ۷۱ توسط مردم دارالمومنین و ولایتمدار کاشان تشییع شدند.

لازم به ذکر است، در پایان نماز سیاسی عبادی امروز جمعه مردم دارالمومنین و ولایتمدار کاشان در محکومیت جنایت تروریستی شیراز از مصلی بقیه الله الاعظم کاشان تا مسجد امام رضا (ع) این شهرستان راهپیمایی کردند و با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرک براسرائیل، مرگ بر تروریست جنایت حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات