۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۷۲۷۶۶۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

شهید سلیمانی با صبر و مقاومت داعش را شکست داد

شهید سلیمانی با صبر و مقاومت داعش را شکست داد
حجت الاسلام والمسلمین سلطانی گفت: شهید سلیمانی با صبر و مقاومت داعش را از عراق بیرون کرد و این مهم سبب شد تا در کشورهای منطقه محور مقاومت جایگاهش را پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام سید محمد سلطانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت و گو با برنامه «ملک سلیمانی» رادیو مقاومت با اشاره به اینکه در هر کشور و جامعه ریشه هایی وجود دارد که مردم را به مقاومت تشویق می کند، بیان کرد: ما در کشورمان مدیون مقاومت اسلام، پیامبر اکرم(ص) و اصحابشان و مردم ایران هستیم که طی ۴۴ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه اگر این ایستادگی و مقاومت نبود، تا به حال این انقلاب مانند بقیه انقلاب های جهان نابود می شد، یادآور شد: ریشه این مقاومت صبر بوده و نتیجه این مقاومت پیروزی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه شهید سلیمانی با صبر و مقاومت داعش را از عراق بیرون کرد و این مهم سبب شد تا در کشورهای منطقه محور مقاومت جایگاهش را پیدا کند، اضافه کرد: تمام وجود شهید سلیمانی سرباز ولایت و با خدا بود، فرهنگی به نام مقاومت از ایشان به نام فرهنگ مقاومت برای نسل های بعد باقی مانده است./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات