۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۲۸۴۷۲
کارشناس مسئول امور خانواده اداره کل فرهنگی جامعة الزهرا خبر داد؛

راه اندازی مجمع عمومی انجمن خانواده در جامعةالزهرا

راه اندازی مجمع عمومی انجمن خانواده در جامعةالزهرا
کارشناس مسئول اداره امور خانواده طلاب جامعة الزهرا(س) از تشکیل مجمع عمومی انجمن خانواده خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم راضیه طالبیان کارشناس مسئول امور خانواده اداره کل فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در گفت‌وگویی عنوان کرد: مجمع عمومی انجمن خانواده در اداره کل امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها راه اندازی شد.

کارشناس مسئول امور خانواده اداره کل فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: نخستین جلسه این مجمع با حضور جمعی از طلاب تشکیل شد و پس از معرفی برنامه ها و فعالیت‌های واحد امور خانواده، ضرورت فعالیت و مهارت آموزی طلاب برخی از فعالیت‌های انجمن خانواده مورد تبیین قرار گرفت.

طالبیان تصریح کرد: با تشکیل انجمن، زمینه برای حضور و فعالیت طلاب در درون و بیرون مجموعه فراهم می‌شود و پس از توانمندسازی اعضای انجمن، اهداف و ماموریت‌های جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در راستای امور خانواده طلاب، در چارچوب اساسنامه با طراحی و مشارکت اعضای برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در این جلسه نامزدهای انتخاباتی مختصری از رزومه خود را بیان داشتند، سپس رأی گیری انجام شد که پس از شمارش آرا، اعضای اصلی شورای انجمن خانواده مشخص شدند.

کارشناس مسئول امور خانواده جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: فعالیت‌های این انجمن به صورت رسمی آغاز می‌شود و سایر طلاب حضوری علاقه مند به فعالیت در عرصه خانواده می‌توانند از طریق پیوند https://eitaa.com/joinchat/3861709071Ca0d7838e26 در پیام رسان ایتا و با برقراری ارتباط و هماهنگی با اعضای شورا در این انجمن عضو شوند.

ارسال نظرات