۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۷۲۸۶۳۰
رئیس دانشکده دین و رسانه صدا و سیمای استان قم خبر داد؛

برگزاری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

برگزاری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲
اکبری در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد از برگزاری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ دانشکده دین و رسانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کمال اکبری رئیس دانشکده دین و رسانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی قم در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات دانشکده صدا و سیمای قم برگزار شد اظهار داشت: دانشکده دین و رسانه با هدف تربیت نیروهای انسانی متعهد و متخصص در حوزه دین و رسانه برای پوشش دادن نیروهای انسانی صدا و سیما و تربیت نیروهای کارآمد از بین طلاب و فضلای حوزه های علمیه ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: این دانشکده در رشته های تولید سیما، ادبیات نمایشی، علوم ارتباطات اجتماعی و دین و رسانه فعالیت دارد و دانش پژوهانی را در این چهار رشته پذیرش می کند.

اکبری ابراز کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که برای این دانشکده مورد نظر ما واقع شده این است که سعی ما این است تا بهترین افراد در آزمون های دانشکده شرکت و جذب شوند تا بتوانیم خروجی ها و کیفیت فعالیت های رسانه ای خود را تقویت کرده و بالا ببریم.

وی در ادامه افزود: شاید بتوان گفت که یکی از دستاوردهای ما نگاه عمیق به رسانه و تربیت نیروهای رسانه‌ای از بین طلاب و فضلای حوزه های علمیه که به علوم دینی نیز تسلط دارند می باشد که در حدود سه دهه از عمر دانشکده دین و رسانه صدا و سیمای استان قم بیش از ۶۰۰ فارغ التحصیل در رشته های مختلف به وجود آمده است.

رئیس دانشکده دین و رسانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی قم اظهار داشت: دانشکده دین و رسانه در سال تحصیلی ۱۴۰۲ از بین طلاب علوم دینی و از طریق جذب اختصاصی کارشناسی ارشد دانش پژوه می پذیرد و در چهار رشته از بین طلاب علوم دینی پذیرش خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: شرایط پذیرفته شدگان در آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد، دارا بودن سطح دو حوزه و کارشناسی موسسات آموزش عالی حوزوی می باشد و افرادی می توانند در این آزمون شرکت کنند که این شرایط را داشته باشند.

رئیس دانشکده دین و رسانه صدا و سیمای استان قم اظهار داشت: مهلت ثبت نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ می باشد و زمان برگزاری آزمون نیز در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

کمالی در پایان بیان داشت: پذیرفته شدگان در آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده دین و رسانه از مزایایی همچون امکان استخدام در سازمان صدا و سیما، پرداخت کمک هزینه های تحصیلی و بهره مندی از امتیازات رفاهی دانشجویی برخوردار خواهند شد.

ارسال نظرات