۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
کد خبر: ۷۲۸۹۴۵
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری مسابقات فرهنگی - ورزشی ویژه طلاب همزمان با ایام دهه فجر

برگزاری مسابقات فرهنگی - ورزشی ویژه طلاب همزمان با ایام دهه فجر
عزیزی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه طلاب و اساتید حوزه علمیه برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه ورزشی بین خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: این مسابقات با همکاری بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان و معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان برگزار خواهد شد.

وی مسابقات ورزشی خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان در رشته های والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز برگزار می شود، عنوان کرد: این دوره از مسابقات ۲۴ بهمن ماه در سالن ورزشی پادگان امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.

عزیزی بیان کرد: طلاب علاقه مند در این دوره از مسابقات می توانند تا ۱۸ بهمن ماه با مراجعه به معاون فرهنگی مدرسه علمیه شهرستان خود ثبت نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: مسابقه استانی تولید محتوا با عنوان «رهبرم در قاب خاطرات» ویژه خواهران طلبه و اساتید مدارس علمیه لرستان از دیگر برنامه هایی است که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه مسابقه «رهبرم در قاب خاطرات» با هدف تبیین و روشنگری جایگاه والای تربیتی امامین انقلاب در دو قالب مکتوب و اینفوگرافی برگزار می شود، گفت: طلاب تا پایان ۲۲ بهمن ماه به آدرس @َazizi۳۱۳ می توانند آثار خود را ارسال کنند.

وی گفت: مسابقه «رهبرم در قاب خاطرات» با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان و اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات