۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۲۹۲۹۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مجموعه های فعال در زمینه مهدویت در مسیر بیانیه گام دوم حرکت کنند

مجموعه های فعال در زمینه مهدویت در مسیر بیانیه گام دوم حرکت کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی جامعه مهدوی را استمرار جامعه کبیره دانست و گفت: مجموعه های فعال در زمینه مهدویت در مسیر بیانیه گام دوم حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز مهدویت سپیده صبح، گفت: جامعه مهدوی استمرار جامعه کبیره است.

وی افزود: از همه مجموعه‌های فعال در مهدویت از جمله مجموعه سپیده صبح انتظار می‌رود تا بصورت هماهنگ در مسیر بیانیه گام دوم حرکت کنند.

نماینده، ولی فقیه در کاشان ادامه داد: تلاش کنید تقوای خود را بیش از انجام واجبات و ترک محرمات بالا ببرید، چرا که کسی که برای امام زمان(عج) می‌خواهد خادمی کند بیش از این باید متقی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به اهمیت و عظمت خادمی اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: برای اینکه خادم واقعی اهل بیت(ع) و ائمه معصومین باشید باید تقوی در عمل و رفتار و گفتار داشته باشید.

وی به لزوم ساماندهی فعالیت‌های مهدودیت در مسیر تحقق ظهور و بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های فردی خوب است، اما فعالیت‌های جمعی و قرار گرفتن در یک جبهه که نخ تسبیح آن بیانیه گام دوم انقلاب است تسریع در ظهور خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه مرکز مهدویت باید مشخص کند مخاطب کدام بخش از بیانیه گام دوم انقلاب است تا برای تحقق آن هدف و چشم انداز فعالیت‌ها را مشخص کند، گفت: هدف باید رسیدن به قله باشد و گام به گام به سمت آن حرکت کنید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات