۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۷۲۹۳۰۴
مدیر حوزه علمیه لرستان:

انقلاب اسلامی دارای مبانی دینی و فرهنگی است

انقلاب اسلامی دارای مبانی دینی و فرهنگی است
حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها گفت: انقلاب اسلامی دارای مبانی دینی و فرهنگی است و ریشه در مذهب و آموزه وحیانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز، در برگزاری مراسم جشن انقلاب در جمع مردم پلدختر، با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب گفت: انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها تفاوت دارد.

مدیرحوزه علمیه علمیه لرستان افزود: تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها در اهداف، مبانی و روش است، انقلاب اسلامی دارای مبانی دینی و فرهنگی است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ریشه در مذهب و آموزه وحیانی داشته و تعبیر امام راحل معجزه قرن و انفجار نور است.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به نقش مردم در شکل گیری و پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: در طول این سال ها مردم همراه انقلاب بوده و در صحنه های انقلاب همواره نقش آفرین بودند.

وی به توطئه های دشمن برای ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه های انقلاب به ویژه راهپیمایی 22 بهمن خار چشم دشمنان بوده و سبب ایجاد یاس و ناامیدی بین آنها می شود.

حجت الاسلام عبداللهی به نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اشاره کرد و عنوان داشت: این قشر امروز نیز در تداوم انقلاب و گام دوم رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی اظهار کرد: آشنایی با دستاوردهای انقلاب، داشتن برنامه برای آینده کشور، هوشیاری در برابر توطئه های دشمن، مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن و مجاهدت در جهاد تبیین رسالت امروز دانش آموزان است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات