۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۷۳۴۹۰۹
امام جمعه موقت کرمانشاه:

رسانه ها می توانند روند مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را مدیریت کنند

رسانه ها می توانند روند مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را مدیریت کنند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: امروز که در یک جنگ ترکیبی تمام عیار قرار داریم شما اصحاب رسانه باید بتوانید بخشی از این دفاع را مدیریت کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از فعالان فضای مجازی و رسانه استان کرمانشاه عنوان داشت: رسانه‌ها و خبرنگاران امروز به عنوان سربازان جنگ نرم شناخته می شوند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: وظیفه ای که امروز شما اصحاب رسانه بر عهده دارید همانند وظیفه و کار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس می باشد.

این عالم کرمانشاهی افزود: پیشانی و پیش قراول تقابل با جنگ فرهنگی، عقیدتی و رسانه‌ای دشمن، شما اصحاب قلم هستید بنابراین باید در تولید محتوا بسیار کوشا و البته دقیق و با بینش کار کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تصریح کرد: رسانه‌ها نباید دچار روزمرگی و یا وابستگی حزبی شوند زیرا رسانه ای می تواند موفق باشد و به وظیفه واقعی خود عمل نماید که استقلال در کار داشته باشد، بنابراین باید مواظب باشید که در مسیر جریان های حاشیه دار و سیاسی قرار نگیرید زیرا این جریان‌ها رسالت واقعی شما را به حاشیه خواهند برد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز که در یک جنگ ترکیبی تمام عیار قرار داریم شما اصحاب رسانه باید بتوانید بخشی از این دفاع را مدیریت کنید بنابراین حرکت و قلمی که شما در دست دارید می‌تواند جنگ ترکیبی دشمنان این اسلام و انقلاب را که توطئه ها و نقشه های شیطانی در سر دارند را خنثی کند./1400/

ارسال نظرات