۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۹۶۹۴۹

نماینده پارلمان لبنان اقدامات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی را ستود

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان شجاعت جوانان فلسطینی که با دست خالی و بدون حمایت کشورهای عربی و اسلامی در برابر صهیونیست‌ها ایستادگی کرده اند را ستودنی توصیف کرد.
محمد رعد، رييس فراکسيون الوفاء للمقاومه در پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، نماینده پارلمان لبنان و رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مراسم سوگواری امام حسین(ع) به جوانان شجاع فلسطینی که با عملیات شهادت طلبانه در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنند، درود فرستاد و اقدامات دلیرانه این افراد را ستودنی خواند.

 

وی افزود: اگر کشورهای عربی و اسلامی در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی واکنش جدی نشان می دادند این رژیم غاصب جرأت پیدا نمی کرد به راحتی به مقدسات مسلمانان در مسجد الاقصی توهین کند.

 

این مقام مسؤول در لبنان تاکید کرد: کشورهای اسلامی به وظیفه خود در قبال مردم مظلوم فلسطین عمل نکردند. فلسطین به عنوان اولویت جهان اسلام شناخته می شود اما حتی پس از ویران شدن غزه در تجاوز رژیم صهیونیستی در سال 2008 میلادی، کشورهای عربی برای بازسازی این مناطق هیچ گام مثبتی برنداشتند.

 

رعد از حمایت برخی کشورهای عربی از گروه‌های تکفیری تروریستی ابراز تعجب و خاطر نشان کرد: حکام عربی این کشورها نه تنها به مسلمانان کمکی نکردند بلکه تمام اقدامات آنان در مسیر تفرقه افکنی، ویرانگری و کشتار، تقسیم منطقه و ضربه به اسلام و مسلمانان بوده است.

 

نماینده پارلمان لبنان علت تعطیلی دولت را اعمال نفوذ و مانع تراشی کشورهای بیگانه در روند سیاسی کشور دانست و تصریح کرد: این کشور از سوی یک مرجع دولتی اداره نمی شود، بلکه دست‌های پشت پرده که به بیگانگان وابسته هستند از انجام هرگونه اصلاحات سازنده جلوگیری می کنند.


رییس فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت در پایان گفت: لبنان به مرحله‌ای از بحران سیاسی رسیده است که نیاز به یک اقدام سریع دارد و ادامه پیدا کردن جلسات گفت‌وگو بدون هیچ نتیجه عملی زنگ خطر را به صدا در آورده است./1321/
ب902/د

ارسال نظرات