۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۳۶۲۹۸
حجت الاسلام والمسلمین مومنی:

خون حاج قاسم جریان ساز است| تشییع سردار سلیمانی یک رفراندوم بزرگ بود

خون حاج قاسم جریان ساز است| تشییع سردار سلیمانی یک رفراندوم بزرگ بود
حجت الاسلام والمسلمین مومنی خون سردار سلیمانی را جریان ساز دانست و گفت: تشییع سردار سلیمانی و نماز جمعه هفته گذشته یک رفراندوم بزرگ بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی شامگاه دوشنبه در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و یادبود سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار شد، با اشاره به اهمیت دشمن شناسی، گفت: دشمن و خط نفاق سعی دارند مردم را از ارزش ها دور کند و به همین دلیل باید نسبت به خط نفاق هشیار بود.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی اظهار داشت: حضرت زهرا(س) از شرکت دشمنان در تشییع جنازه خودشان جلوگیری کردند که نمونه ای از دشمن ستیزی ایشان است.

استاد حوزه علمیه به اقدامات حضرت زهرا(س) برای نشان دادن چهره نفاق اشاره کرد و افزود: سخنرانی ها و افشاگری های حضرت فاطمه (س) علیه دشمنان و تحریم آنها از اقدامات مهم ایشان برای آشکار کردن چهره نفاق بود.

وی با بیان اینکه هنرمندان و ورزشکاران در سایه رشادت های شهیدان به مشهوریت رسیده اند، گفت: ورزشکاران و هنرمندان باید مراقب اظهار نظرهای خود باشند تا در زمین دشمن بازی نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی با بیان اینکه اهالی فرهنگ و هنر در کشور ما بسیار فرهیخته هستند، اظهار کرد: با این حال برخی از هنرمندان مواضعی را اتخاذ می کنند که به ضرر مردم و به نفع دشمن است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد، بیان کرد: همگان دیدند موشک های سپاه پاسداران پایگاه عین الاسد را شخم زدند و چیزی از آن باقی نگذاشتند.

وی با اشاره به اینکه کوچک شمردن و غفلت از دشمن یک اشتباه بزرگ است، ابراز کرد: برخی به دنبال تعامل با دشمن هستند در حالی که تعامل با دشمن خونخواری چون آمریکا غیر ممکن است.

استاد حوزه علمیه گفت: دشمن در راستای ولایت ستیزی، شبهه افکنی و تحقیر مسلمانان فعالیت می کند و با دروغ، ارعاب، جوسازی و هوچی گری برنامه های خود را دنبال می کند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ادعای آمریکا در دوستی با ملت ایران دروغ مضحک است، تصریح کرد: تحریم دارویی آمریکا نشان داد، آمریکا نه تنها با تظام اسلامی مشکل دارد بلکه دشمن درجه یک ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی خون سردار سلیمانی را جریان ساز دانست و افزود: دشمن در فضای مجازی در حال شبهه افکنی است و نسل جوان باید نسبت به این فتنه ها مراقب باشد.

وی عنوان کرد: تشییع سردار سلیمانی و نماز جمعه هفته گذشته یک رفراندوم بزرگ در جواب کسانی بود که دم از رفراندوم می زدند.

وی به نقل خاطره ای از مادر شهید حدادیان پرداخت و گفت: مادر شهید حدادیان که در فتنه ۹۶ در تهران به شهادت رسید به من گفت که ۳۵ تیر به فرزندم زدند و پاهایش را تکه تکه کردند و در نهایت سرش را زیر ماشین له کردند که باید پرسید برخی از هنرمندان چرا آن روز سکوت کردند؟/1350/

ارسال نظرات