۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۶۴۴۹۶۱
سخنگوی کمیته بحران کاشان:

آمار مبتلایان به کرونا در کاشان و آران و بیدگل به ۷۱۲ نفر افزایش یافت

آمار مبتلایان به کرونا در کاشان و آران و بیدگل به ۷۱۲ نفر افزایش یافت
رئیس کمیته بحران شهرستان کاشان در جدیدترین آمار مبتلایان به وبروس کرونا در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در سوم فروردین ماه، نتیجه آزمایش ۷۱۲ نفر را مثبت اعلام کرد.
سید علیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان با اعلام این خبر گفت: از آغاز بیماری کرونا تا این لحظه در منطقه کاشان و آران و بیدگل، تعداد ۱۳۲۸ بیمار ترخیص شده اند.

وی افزود: تعداد افراد بستری در حال حاضر ۴۳۶ نفر است که ۴۰۳ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۳۳ نفر در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل بستری هستند.

به گفته وی بر اساس آخرین جواب‌های آزمایشات دریافتی نتیحه آزمایشات ۷۱۲ نفر از بیماران مثبت اعلام شده که از این تعداد ۳۸ درصد زن و ۶۲ درصد مرد هستند که ۸۵ درصد از آن‌ها در بیمارستان شهید بهشتی و ۱۵ درصد در بیمارستان سیدالشهدا بستری هستند.

مروجی گفت: نکته بسیار مهم در این خصوص این است که ۴۰ درصد از بیمارانی که نتیجه آزمایشات آن‌ها مثبت اعلام شده، دارای بیماری زمینه‌ای مانند دیابت یا قلبی عروقی هستند، مثلا ۱۷ درصد افراد مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان و آران و بیدگل دارای دیابت هستند که این امر، روند کنترل و درمان این بیماران را با مشکل مواجه می‌کند.

وی تصریح کرد: از تعداد فوتی‌هایی که بر اثر ابتلا به کرونا ویروس داشته ایم، نتیجه آزمایشات تعداد ۹۸ نفر از ایشان مثبت و ۲۲ نفر منفی اعلام شده است.

وی یادآور شد: شماره تلفن ۵۵۵۸۲۵۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۳ در روز‌های شنبه تا پنج شنبه توسط همکاران گروه روانپزشکی دانشگاه راه اندازی شده که آماده پاسخ گویی به همشهریان عزیز در مورد اضطراب‌ها و نگرانی‌های مربوط به کرونا می‌باشد.

سخنگوی کمیته بحران شهرستان کاشان از شهروندان تقاضا کرد با توجه به شرایط بحرانی جامعه، در خانه بمانید و از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند./۱۳۰۷/ت303/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات