۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۶۴۶۵۹۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

ملت بزرگ ایران فریب نمایش‌های دروغین آمریکایی ها را نخواهد خورد

ملت بزرگ ایران فریب نمایش‌های دروغین آمریکایی ها را نخواهد خورد
حجت الاسلام صادقی با بیان این که ملت ایران فریب نمایش‌های دروغین آمریکا را نخواهند خورد، گفت: این ملت به خوبی می‌داندپشت این نمایش دروغین انسانی چه نقشه‌ شومی نهفته است.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوز علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به نشر اخبار کذب و دروغین از سوی رسانه‌های بیگانه علیه کشورمان گفت: تلاش‌های مذبوحانه دشمنان در ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور شکست خواهد خورد.
 
وی با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۰۰ کشور جهان مشغول مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند، افزود: اما رسانه‌های صهیونیستی، سعودی و آمریکایی شبانه روزی در تلاش هستند وضعیت این بیماری را در کشورمان بحرانی جلوه دهند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حالی کشور‌های غربی به ویژه آمریکا امروز در برابر گسترش ویروس کرونا کاملاً فلج شده است، رسانه‌های دروغ پرداز و وابسته همه توان خود را برای بد جلوه دادن وضعیت کشورمان به کار گرفته اند، گفت: این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران به اذعان مسؤولان سازمان بهداشت جهانی موفقیت‌های بسیاری در مقابله با این بیماری به دست آورده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان بهداشت و درمان کشورمان با همکاری و همراهی نیرو‌های مسلح و همچنین سایر گروه‌های جهادی و مردمی توانستند کارنامه روشنی را از خود در برابر این ویروس به جای بگذارند، افزود: شیوع این بیماری در سطح جهان و همچنین کشورمان و تلاش‌ها و موفقیت‌هایی که در این عرصه حاصل شد رسوایی دیگری را برای مدعیان دفاع از ملت ایران بر جای گذاشت.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که رسانه‌های فارسی زبان ایرانی که از دلار کثیف سعودی، آمریکایی و صهیونیستی ارتزاق می‌کنند در برابر ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران رسوا شده اند، بیان داشت: این بیماری و شیوع آن نیز امتحان دیگری برای این مدعیان دفاع از حقوق بشر بود که چهره پلید خود را به دنیا ثابت کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ملت بزرگ ایران علیرغم همه تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها در حال مقابله با این بیماری خطرناک است، تصریح کرد: این در حالی است که کشور‌های اروپایی و حتی آمریکا با آن سطح از امکانات در یک وضعیت کاملاً بحرانی به سر می‌برند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با توکل بر خداوند و اعتماد و اطمینان به مسؤولان کشور از این امتحان بزرگ نیز پیروز بیرون خواهند آمد، افزود: شیوع این بیماری فرصت خوبی بود تا ملت بزرگ ایران بار دیگر چهره واقعی آمریکای جنایت کار را آشکارتر از هر زمان دیگری ببینند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که آمریکای جنایت کار که در طول چهل سال اخیر هر نوع جنایتی را علیه ملت بزرگ ایران مرتکب شد در این شرایط بیماری هم حاضر به لغو تحریم‌ها علیه مردم کشورمان نشد، تصریح کرد: این در حالی است که دولتمردان آمریکایی در کمال وقاحت سخن از کمک به ملت بزرگ ایران می‌زنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران فریب این نمایش‌های دروغین آمریکایی را نخواهند خورد، افزود: این ملت با بصیرت به خوبی می‌دانند که پشت این نمایش وقیحانه چه نقشه‌های شوم و خطرناکی علیه کشورمان نهفته است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
این‌ترامپ اگه اینبارم رای بیاره حتما با ما وارد درگیری میشه باید تاجایی که میتونیم قوی شیم اگه دست از پا خطا کرد نابودشون کنیم درسی شه برای کل بشریت
0
0