۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۶۵۳۴۶۴

اجرای ۵ پروژه عمرانی در حوزه علمیه لرستان

اجرای ۵ پروژه عمرانی در حوزه علمیه لرستان
مدیر حوزه علمیه لرستان به پروژه های عمرانی در حال ساخت حوزه علمیه استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پنج پروژه در حال ساخت داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران گفت: ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی حوزه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: طرح توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد از جمله پروژه های عمرانی بوده که با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال انجام است و خیرین در تکمیل این پروژه نقش آفرین بوده اند.

حجت الاسلام عبداللهی به ساخت پروژه استادسرای نورآباد اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه عمرانی استادسرای مدرسه علمیه بروجرد نیز که تاکنون فقط زمین ساخت آن مشخص شده است و در صورت تأمین اعتبار ساخت آن آغاز می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه دورود نیز به پیمانکار جدید واگذار شده است و در در صدد شروع به کار در این پروژه است.

مدیر حوزه علمیه لرستان به پیشرفت فیزیکی ساخت مدرسه علمیه رضوی الشتر اشاره کرد و افزود: ساخت این مدرسه یکی از پروژه های عمرانی مهم حوزه علمیه لرستان است.

وی با اشاره به اینکه مساحت مدرسه علمیه رضوی الشتر سه هزار متر مربع است، اظهار داشت: طراحی نقشه، انجام آزمایشات مکانیکی و خاکبرداری انجام شده است.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: 50 درصد سقف طبقه همکف در این پروژه انجام شده است و این مدرسه به یکی از بزرگ ترین مدارس غرب کشور تبدیل خواهد شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات