۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۶۴۵۵۴
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت حفظ و تقویت وحدت میان نیروهای انقلابی

ضرورت حفظ و تقویت وحدت میان نیروهای انقلابی
مازندران - امام جمعه ساری بر ضرورت حفظ وحدت در میان نیروهای انقلابی تأکید کرد و گفت: دشمن به دنبال بر هم زدن انسجام میان نیروهای انقلابی است که باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان، ایمان به خدا، پیامبر و ائمه معصومین(ع) و ولایت مداری را شاخصه نیروهای حزب اللهی در کشورمان عنوان کرد و گفت: احزاب سیاسی در همه دنیا وجود دارد، اما این ویژگی حزب الله در ایران اسلامی است.

وی با بیان این که افراد و نیروهای انقلابی و حزب اللهی باید از سلامت معنوی، دینی و اخلاقی خاصی برخوردار باشند، افزود: کسانی که از این مجموعه وارد مجلس شدند باید در رفتار و اعمال خود با دیگران متفاوت باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمن به دنبال لغزش این افراد است، خاطرنشان کرد: نمایندگان انقلابی باید مراقب توطئه هایی که دشمن برای آنها برنامه ریزی کرده باشند تا خدای ناکرده در دام آنها گرفتار نشوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، موضوع خودرو و واکسن را به پوست موز و خربزه ای تشبیه کرد که در زیر پای نمایندگان گذاشته شد، بیان داشت: نمایندگان انقلابی باید مراقب این گونه مسائل باشند تا شاهد لغزش آنها نباشیم.

امام جمعه ساری با بیان این که کسی که انقلابی وارد مجلس شد باید انقلابی باقی بماند، خاطرنشان کرد: انقلابی ماندن از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است که نمایندگان مجلس باید مراقب باشند.

وی بر ضرورت رصد فعالیت های مجلس از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: باید نقاط ضعف و کاستی ها به اطلاع نیروهای انقلابی رسانده شود تا در جهت اصلاح و جبران آن تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که همه وظیفه داریم در محور ولایت فقیه حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: وحدت و همبستگی با محوریت مقام معظم رهبری به طور حتم به تقویت انقلاب و نظام اسلامی کمک خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت حفظ وحدت درمیان نیروهای انقلابی تأکید کرد و گفت: دشمن به دنبال بر هم زدن انسجام میان نیروهای انقلابی و حزب اللهی است که باید هوشیار باشیم.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت پیگیری شعارها و عده های داده شده تأکید کرد و با بیان این که باید ضمن پایبند بودن به شعارها در جهت عملی شدن آنها نیز تلاش کرد، افزود: یکی از وظایف شورای ائتلاف این است که شعارهای داده شده را از نمایندگانی که امروز در مجلس شورای اسلامی حضور دارند مطالبه کنند./950//210/خ

ارسال نظرات