۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۷۱۰۳۲
حجت الاسلام صادقی:

مکتب شهید سلیمانی، راه پیروزی و شکست دشمنان انقلاب است

مکتب شهید سلیمانی، راه پیروزی و شکست دشمنان انقلاب است
مازندران - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بر ضرورت ادامه مکتب شهید سلیمانی در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: راه پیروزی و شکست دشمنان انقلاب ادامه این مسیر الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه مازندران امروز در نشست با جمعی از مبلغان دینی مرکز استان با اشاره به این که دی ماه مصادف با سه رویداد مهم است که باید نسبت به آن توجه ویژه شود، گفت: حماسه نهم دی، نخستین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی و همچنین چهلمین روز شهادت دکتر فخری زاده از مناسبت های مهم این ماه است که به نوبه خود دارای اهمیت بالایی است.

وی با بیان این که حماسه نهم دی پس از حوادث تأسف بار انتخابات سال 88 به وقوع پیوست که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود، افزود: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان در آن حرکت عظیم که در دفاع از انقلاب و رهبری صورت گرفت، حماسه ساز شدند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در طول چهار دهه اخیر همواره پشتیبان نظام و انقلاب بودند، خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه با تبعیت از مقام عظمای ولایت در صحنه دفاع از انقلاب حاضر شدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم در سال 88 پاسخ دندان شکنی به فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی دادند، تصریح کرد: این مردم ثابت کردند در دفاع از اصول انقلاب با کسی تعارف ندارند و هر جا احساس کنند به میدان می آیند و شعار دفاع از انقلاب و نظام سر می دهند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حوادث سال 88 موجب رسوایی بسیاری از عوامل خود فروخته داخلی و حامیان خارجی آنها شد، بیان داشت: مردم در آن حوادث دوست و دشمن واقعی انقلاب و نظام را به خوبی شناختند و جبهه حق از باطل را با بصیرت بالای خود تشخیص دادند.

حجت الاسلام صادقی، حضور در صحنه مردم را کلید پیروزی های چهار دهه اخیر ایران اسلامی در همه عرصه ها دانست و تصریح کرد: دشمن همواره از حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف عصبانی و هراسان است و به همین دلیل همه توان خود را به کار گرفته تا با ایجاد فضای یأس و ناامیدی در جامعه، مردم را از انقلاب و آرمان های نظام جدا کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که علیرغم همه تلاش های گسترده دشمنان علیه نظام، ذره ای از روحیه انقلابی ملت ایران کاسته نشده است، بیان داشت: این ملت نشان دادند تابع ولایت و رهبری هستند و اجازه نخواهند داد برخی عوامل خودفروخته داخلی خللی در مسیر حرکت رو به رشد انقلاب و نظام اسلامی ایجاد کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که این انقلاب با خون های پاک شهدا به پیروزی رسید و تداوم یافته است، خاطرنشان کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و عرصه بین الملل مقتدرانه حضور دارند نتیجه مجاهدت ها و از خودگذشتگی های بزرگانی همچون سپهبد شهید سلیمانی است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص انتقام از عاملان شهادت سپهبد سلیمانی، تصریح کرد: به طور حتم ملت ایران نخواهند گذاشت خون پاک این شهید بی پاسخ بماند و عاملان این جنایت در موقعیت مناسب پاسخ این جنایت خود را دریافت خواهند کرد.

استادحوزه علمیه مازندران، تقویت انقلاب و رشد و شکوفایی کشور در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و دفاعی را بزرگترین پاسخ به جنایت های استکبار جهانی و عوامل آنها در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: جوانان متعهد و انقلابی ایران اسلامی با ادامه راه و مسیر شخصیت هایی همچون شهید فخری زاده، نخواهند گذاشت شتاب علمی در کشور کند شود بلکه هر روز که می گذرد بر شکوفایی علمی این کشور افزوده خواهد شد./950/پ210/ب1

ارسال نظرات