۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۸۱۰۵۳
مسئول شاخه زنان حزب جماعت اسلامی پاکستان:

جهان اسلام محصولات یهودی را تحریم کند

جهان اسلام محصولات یهودی را تحریم کند
عطیه نثار آسیب رساندن به اقتصاد یهودیان را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: جهان اسلام با اتحاد برای نابودی اقتصاد یهودیان تلاش کند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، عطیه نثار مسئول شاخه زنان حزب جماعت اسلامی پاکستان، در مراسمی که در سالن اجتماعات قبا شهر کراچی پاکستان برگزار شد، خواستار اتحاد جهان اسلام برای نابودی اقتصاد یهودیان جهان شد.

وی با بیان این که حمایت و کمک به مردم مظلوم  فلسطین وظیفه دینی و اخلاقی همه مسلمانان است، ابراز داشت: با تحریم محصولات یهودیان اقتصاد آنان را نابودی کنید.

این فعال سیاسی پاکستان با اشاره به این که مردم جهان بویژه مردم پاکستان را برای ارسال کمک های انسان دوستانه به فلسطین آماده کنید، گفت: جهان اسلام باید در کنار مردم مظلوم فلسطین بایستند، خون شهدای بی دفاع فلسطین دینی بر سران، دولتمردان و سرداران مسلمان است، سران کشورهای مسلمان خود را از قفس بیانیه و توییت آزاد کنند و برای حمایت مردم فلسطین و آزادی قدس شریف گام های جدی بردارند.

وی خواستار تغییر طرز تفکر عموم مردم و افکار عمومی جامعه اسلامی برای ارسال کمک های بشر دوستانه برای برادران فلسطینی شد و اظهار داشت: در حال حاضر مردم غزه به آوارهای خانه هایشان نشسته، چشمانشان را به کمک های جهان اسلام دوخته اند، ما هرچه زودتر این کمک ها را به آنان برسانیم./988/

ارسال نظرات