۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۷۱۰۸۲۲
معاون تبلیغات حرم حضرت معصومه مطرح کرد؛

توجه به مقوله مهم "جهاد تبیین" در دهه کرامت

توجه به مقوله مهم
حجت‌الاسلام قاسمی با اشاره به شخصیت امام هشتم و تناسب شعار سال با عنوان عالم محمد گفت: برنامه های محتوایی ویژه ای برای دهه کرامت در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی قاسمی، معاون تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه های دهه کرامت گفت: در برنامه های دهه کرامت با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت‌های مهم جهاد تبیین و همزمانی میلاد حضرت معصومه(س) با رحلت امام خمینی(ره) برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: توجه عمومی به فرهنگ زیارت، ضرورت گسترش خدمت کریمانه و گره‌گشایی مواسات، مودت و ارادت مردم به اهل بیت(ع) فرصت هایی است که می توان از آن ها استفاده کرد؛ تناسب شعار سال با ویژگی‌های منحصر به فرد امام رضا(ع) به عنوان عالم آل محمد نیز در برنامه های آستان قرار داشته که فرصت ارائه خدمات به زائران آستان مقدس در دهه کرامت به‌شمار می‌رود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی آستان حضرت معصومه اظهار داشت: معرفت‌افزایی، شادی و نشاط، مردمی بودن برنامه‌ها، روشنگرانه بودن، خدمت کریمانه، مودت و محبت از محورهای برگزاری برنامه‌های ویژه دهه کرامت آستان مقدس بانوی کریمه اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام قاسمی در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص استفاده حرم مطهر بانوی کرامت از ظرفیت‌های مؤسسات مختلف استان قم به خصوص مؤسسات قرآن گفت: آستان مقدس فاطمه معصومه هیچ‌گونه منعی برای تعامل و همکاری با مؤسسات قرآنی استان ندارد و آماده هرگونه همکاری با آن‌هاست و می‌توانیم برای معرفی و تولید محتواهای مؤسسات همکاری‌های لازم را داشته‌ باشیم.

وی ادامه داد: در سخنرانی‌های حرم مطهر بانوی کرامت از بسیاری کارشناسان مطرح و چهره‌های رسانه‌ای دعوت به عمل می‌آوریم، اما به دلایل مختلف مانند طولانی بودن راه و ترافیک برنامه‌های کاری آن‌ها، کمتر از ظرفیت آنان بهره‌مند می‌شویم اما در راستای انتخاب اساتید و متخصصان و محتوای مطرح شده در سخنرانی‌ها اهتمام ویژه خواهیم داشت.

علی اکبر زهدی

ارسال نظرات