۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۶۴۰۶۷۵
امام‌جمعه شیروان:

حضور حداکثری در انتخابات تداوم راه و تفکر شهید سلیمانی است

حضور حداکثری در انتخابات تداوم راه و تفکر شهید سلیمانی است
امام‌جمعه شیروان از مردم خواست تا با دنبال کردن تفکر و راه شهید سلیمانی با ادامه این مسیر به تقویت نظام کمک کرده و بدون هیچ ترسی از هیاهوی دشمن این راه را ادامه دهند.

حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه شیروان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: دشمن و استکبار جهانی از قدرت و اقتدار ایران اسلامی ترس و واهمه دارد.

وی با بیان اینکه تشکیل مجلس قوی باعث اقتدار ملت است، گفت: تشکیل یک مجلس قوی باعث اقتدار بیشتر ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

حجت‌الاسلام تکمیلی با اشاره به شاخصه‌های یک نماینده در تراز انقلاب ایران اسلامی اظهار داشت: نماینده‌ای که شجاع باشد و در مقابل زیاده‌خواهی و ظلم نظام استکبار مقاومت کند می‌تواند زمینه‌ساز یک مجلس قوی را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه یک نماینده باید حافظ حقوق، شأن و منزلت مردم باشد، گفت: اگر نماینده‌ای به شخص و یا حزب و گروهی وابسته باشد نمی‌تواند در راستای حفظ منافع مردم اقدام کند.

حجت‌الاسلام تکمیلی افزود: شاخصه‌های صداقت، بصیرت، بینش سیاسی، استعمارستیز بودن، شجاعت و داشتن روحیه خدمت به خلق خدا از ویژگی‌های یک نماینده خوب است.

امام‌جمعه شیروان با بیان اینکه قوی‌ترین نهاد ارتباطی حضور مردم، مجلس شورای اسلامی است گفت: مردم نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در جمهوری اسلامی دارند.

حجت‌الاسلام تکمیلی افزود: در مقطع حساس کشور که در پیچ تاریخی قرار دارد، همه وظیفه داریم به‌ویژه در سالگرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور در انتخابات و با رفتار و گفتار، در بین مردم انس و محبت و انسجام و تحکیم وحدت ایجاد کنیم.

وی همچنین از مردم خواست تا با دنبال کردن تفکر و راه شهید سردار سلیمانی با ادامه این مسیر به تقویت نظام کمک کرده و در فضایی که دشمن ایجاد کرده بدون هیچ ترسی این راه را ادامه دهند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات