۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۴۰۷۲۹
آیت الله موسوی جزایری:

حضور در انتخابات ضامن تقویت نظام اسلامی است

حضور در انتخابات ضامن تقویت نظام اسلامی است
آیت الله موسوی جزایری گفت: حضور در انتخابات به تقویت نظام اسلامی می‌انجامد و امروزه تقویت نظام به فتوای همه مراجع تقلید و رهبر انقلاب یک واجب شرعی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز، رأی خود را به صندوق شماره ۴۱۳ انداخت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روز انتخابات به فرموده رهبری روز جشن و عید ملی است اظهار داشت: حضور در انتخابات به تقویت نظام اسلامی می‌انجامد و امروزه تقویت نظام به فتوای همه مراجع و رهبرانقلاب یک واجب شرعی است.

رییس حوزه علمیه اهوازبا بیان اینکه حضور در همه انتخابات صورت گرفته تکلیف شرعی بود، بیان داشت: امروزه حضور در انتخابات با توجه به شرایط کنونی و رویارویی اسلام با کفر، واجب‌تر و شرعی‌تر شده است.
                                   
آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه آمریکا و همپیمانانش در رأس کفر جهانی، فساد و فتنه قرار دارد، افزود: جهان اسلام به ام القرا بودن ایران اسلامی که در رأس جبهه مقاومت قرار دارد به مقابله جبهه کفر می‌پردازد، اما ما قصد هیچگونه جنگی نداریم بلکه آن‌ها در پی جنگ هستند.

وی با بیان اینکه باید قوی باشیم، گفت: هر آنچه سبب تقویت اقتدار نظام و کشور باشد بر ما واجب است، از این رو خواهشمندیم در کنار تکلیف شرعی که وجود دارد، خواسته ما مبنی بر حضور در پای صندوق‌های رأی را لبیک بگویند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات