۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۶۸۴۷۹
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده:

نگاه به ظرفیت های داخلی راهكار رفع مشكلات اقتصادی كشور است

خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در خصوص وظایف مسؤولان در زمینه اقتصادی و برجام گفت: توصیه‌ای که در طی برجام به آن تاکید شده بود نگاه به ظرفیت‌های داخلی است.
حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن حسن زاده، متولی مدرسه علمیه امام هادی (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در خصوص حمایت آمریکا، مرتجعین منطقه و رژیم صهیونیستی از تروریست‌ها بیان داشت: حیات حامیان تروریسم در کشتار و جنایت است، همانطور که در گذشته بنی امیه، بنی عباس و پیش از آن فرعون و فرعونیان وجود داشتند؛ امروزه می‌بینیم آمریکا جنایتکار، رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه از این حرکت حمایت می‌کنند.

متولی مدرسه علمیه امام هادی (ع)با اشاره به صبر و استقامت مردم در چند سال اخیر عنوان داشت:  مردم شریف ملت ایران با گذشت، صبر، استقامت و بردباری خود این چند سال را پشت سر گذاشتند؛ ان شاءالله که به پیروزی نهایی نزدیکتر شویم و رسوایی آمریکا در انجام این جنایات چه مستقیم و چه با واسطه را مانند سرنگونی رئیس جمهور آن‌ها را ببینیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در خصوص اقرار رئیس جمهور آمریکا به تشکیل گروهک تروریستی داعش تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا در پایان کار خود اقرار کرد  که گروه داعش را آمریکا به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه حیات ننگین حامیان تروریسم در کشتار است گفت: این افراد بدون منطق، قرآن و استدال هستند و حرفی برای گفتن ندارند، تنها افراد خالی از منتطق و استدلال به کشتار روی می‌آورند، همه این حرکات به رسوایی منتهی خواهد شد و پیروزی نهایی با صبر و استقامت مردم رقم خواهد خورد.

متولی مدرسه علمیه امام هادی (ع) در خصوص وظایف مسؤولان در زمینه اقتصادی و برجام گفت: توصیه‌ای که در طی برجام به آن تاکید شده بود نگاه به ظرفیت‌های داخلی است؛ با ابراز تأسف اشکال کار گره زدن همه چیز به برجام بود که همچنان اثرات آن را می‌بینیم، مسؤولان باید اتکا به داخل با دیپلماسی حرکت کنند، همچنین در بخش‌های اقتصادی و تولیدی منتظر حرکت آمریکا نباشند و در جهت بهبود اوضاع کشور حرکت کنند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات