۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۸۰۶۱۴

تظاهرات ضد صهیونیستی در شهرهای مختلف پاکستان برگزار شد

تظاهرات ضد صهیونیستی در شهرهای مختلف پاکستان برگزار شد
مسلمانان پاکستان تظاهرات ضد صهیونیستی در شهرهای کراچی و لاهور این کشور برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، تظاهرات ضد صهیونیستی در شهرهای کراچی و لاهور با حضور علما، روحانیون، شخصیت های سیاسی و فرهنگی و عموم مردم پاکستان برگزار شد.

حجج اسلام کامران حیدر عابدی عضو مجمع علمای شیعه پاکستان، رجب علی بنگش، حسنین مهدی، آصف قمی، مردان علی شاه، ملک بشیر حسین کربلائی و طارق مشهدی در این تظاهرات حضور یافتند.

حجت الاسلام کامران حیدر عابدی عضو مجمع علمای شیعه پاکستان در سخنانی اسرائیل را نسبت به پیامدهای کشتار فلسطینیان اخطار داد و گفت: تا حالان کودکان، زنان، بزرگسالان و جوانان زیادی در اقدام جنایتکاران اسرائیل، جان خود را از دست داده اند اما جامعه جهانی فقط تماشگر وحشیگری های اسرائیل است.

وی افزود: کشورهای اسلامی، نهادهای حقوق بشر و فعالان حقوق زنان و کودکان جلوی کشتار اسرائیل در فلسطین را بگیرند و در بازپس گیری سرزمین فلسطین، به فلسطینیان کمک کنند.

زمان مرگ اسرائیل فرا رسیده است

از سوی دیگر شهروندان شهر لاهور پاکستان در اعتراض به جنایت های اسرائیل و در حمایت از مردم فلسطین به خیابان ها آمدند و در این راهپیمایی جمع زیادی از عموم مردم به همراه شخصیت ها و رهبران دینی و دانشجویان فلسطینی، شرکت کردند.

تظاهر کنندگان خشمگین با حمل پلاکاردهای "فلسطین بزودی آزاد خواهد شد"، شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ آمریکا، مرگ بر استعمار و فلسطین زنده باد، فریاد زدند.

مهندس سیف از دانشجویان فلسطینی در پاسخ به خبرنگار پاکستانی گفت: اسرائیل کشور نیست بلکه مرکز تروریسم جهانی است، تا زمانیکه این مرکز پابرجا باشد منطقه رنگ امنیت را به خود نخواهد دید.

تظاهر کنندگان با اعلام خشم و انزجار با رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشتند: از کابل گرفته تا کشمیر و فلسطین، هزاران قدرت های استکباری شیطانی بویژه آمریکا و اسرائیل، به کشتار و خاک و خون کشیدن بی گناهان مشغول اند، جهان باید فریاد مظلومان را بشنود و برای نابودی آنان جبهه واحد تشکیل دهد.

آنان ابراز داشتند: اسرائیل با نبردهای پیشین که با شکست شرم آور روبر شد باید درس عبرتی می گرفت اما ظاهرا زمان مرگ وی فرا رسیده است، جهان اسلام بزودی شاهد اهتزاز پرچم فلسطین در بام های اسرائیل خواهد بود./988/

ارسال نظرات