۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۲۸۴۴۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

غربی‌ها از ایران قوی هراس دارند

غربی‌ها از ایران قوی هراس دارند
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری گفت: تحریم سپاه پاسداران نشان‌دهنده این است که غربی‌ها از ایران قوی هراس دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه که در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: غربی‌ها دست به هر کاری می زنند تا جلوی رشد و پیشرفت ایران را بگیرند.

وی افزود: غربی‌ها در طی این سال‌ها با تحریم افراد مهم و مؤثر تلاش کردند تا جلوی پیشرفت ایران قوی را بگیرند و تاکنون موفق نشدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: جهان غرب اکنون با تحریم سپاه پاسداران به‌عنوان نیروی محرکه جمهوری اسلامی تلاش می‌کند تا به اقتصاد ایران و درنتیجه به‌نظام اسلامی ضربه وارد کند.

وی ادامه داد: دشمنان به‌خوبی می‌دانند که سپاه پاسداران یکی از نقاط قوت کشور است و به همین دلیل این نهاد را هدف قرار داده و می‌خواهند با تحریم آن نقطه قوتی در ایران نباشد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در کشور، تصریح کرد: سپاه پاسداران در ساخت پالایشگاه، ریل سازی، راه‌سازی، کارهای جهادی، مواسات، پزشکی همیشه در خدمت مردم و کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران با انجام این اقدامات زمینه رشد و پیشرفت کشور را فراهم کرده و نشان داده که بدون نیاز به جهان غرب هم می‌توانیم پیشرفت کنیم و قبول این مهم برای دشمن سخت است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری افزود: افزون بر کارهای زیرساختی و زیربنایی سپاه پاسداران برای ایجاد امنیت هم در کنار ارتش و نیروی انتظامی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

وی اظهار داشت: اگر بخواهیم یکی از دستاوردهای سپاه را در منطقه بیان کنیم پاک‌سازی منطقه از حضور گروه تروریستی داعش است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: سپاه پاسداران تروریست‌های را که غربی‌ها به جان منطقه و جبهه مقاومت انداخته بودند را با ایجاد لشکری توسط سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان از بین برد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات