۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۵۶۹۲۶
امام جمعه کرمانشاه:

احترام و تکریم سربازان از برکات انقلاب اسلامی است

احترام و تکریم سربازان از برکات انقلاب اسلامی است
امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از برکاتی که این انقلاب داشت، احترام و تکریم سربازان در دوران خدمت بود، احترامی که در رژیم گذشته به فراموشی سپرده شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم تجلیل از فعالان جهادی «کنارتم، همسایه» که در دفتر نمایده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ما باید با تأسی از سیره اهل بیت علیهم السلام به کمک فرودستان و نیازمندان جامعه اسلامی بشتابیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: باید بدانیم که فراز و نشیب های روبروی انسان همه امتحان الهی است و حال باید همواره از غفلت و سستی به دور باشیم.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به طرح دولت مبنی بر آموزش سربازان در دوران ضرورت اشاره کرد و افزود: یکی از برکاتی که این انقلاب داشت، احترام و تکریم سربازان در دوران خدمت بود، احترامی که در رژیم گذشته به فراموشی سپرده شده بود.

آیت الله علما اظهار داشت: از این رو باید گفت که سربازان در ایام خدمت خود می توانند حرفه ای را بیاموزند و فردا در جامعه بتوانند برای خود کسب روزی حلال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: از سوی دیگر باید بتوانیم که این آموزش را متناسب با اقتضائات جوانی به سربازان آموزش دهیم./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات