۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۸۱۰۵۴
با صدور پیامی؛

نماینده جامعة المصطفی در دهلی نو درگذشت حجت الاسلام زیدی را تسلیت گفت

نماینده جامعة المصطفی در دهلی نو درگذشت حجت الاسلام زیدی را تسلیت گفت
دفتر نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه در دهلی نو هندوستان به مناسبت درگذشت حجت الاسلام سید قمر غازی زیدی پیام تسلیت ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رضا شاکری رییس نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه در دهلی نو هندوستان درپی درگذشت حجت الاسلام سید قمر غازی زیدی از روحانیون فعال هندوستان، پیام تسلیتی ارسال و با خانواده ایشان ابراز همدردی کرد.  

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وبشر الصابرين الذين إذاأصابتهم مصيبة قالوا إنا لله وإنا إليه راجعون

با تأسف و تأثر فراوان،خبر درگذشت عالم فرزانه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین جناب مولانا قمر غازی (رحمة الله عليه) محقق، مؤلف، مترجم و مبلّغ برجسته درهند را دریافت کردم.

این حادثه ناگوار، ضایعه‌ای برای جامعه روحانیت وحوزه‌ های علمیه و شیعیان هندوستان به ویژه ارادتمندان آن مرحوم و عموم مردمی که از تحریر و تقاریر این عالم ربّانی بهره می‌بردند می باشد.

اینجانب این مصیبت را به محضر  علمای هندوستان، خصوصا جامعه شیعیان شهر مظفر نگر ،خانوادہ محترم آن مرحوم خصوصا فرزندان و دیگر بازماندگان آن از جانب خود و مجموعه کارکنان نمایندگی جامعه المصطفی در هندوستان تسلیت گفته و از خداوند رحیم، پاداش شایسته، علوّ درجات و رضوان الهی را برای آن فقید سعید مسألت می‌نمایم.

رضا شاکری

رییس نمایندگی جامعة المصطفی
در هندوستان
۰۱/۰۳/۱۴۰۰ شمسی هجری

/۹۸۸/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه کوچک حوزه
Iran, Islamic Republic of
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
رحمت الهی بر عالم مهذب انقلابی مولانا قمر غازی
0
0