۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۷۳۰۲۴۳

برنامه حرم حضرت معصومه برای هفته پیش رو اعلام شد

برنامه حرم حضرت معصومه برای هفته پیش رو اعلام شد
برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۶ تا ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

 به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۶ تا ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ همزمان با اعیاد شعبانیه از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدجلال موسویان و مداحی ابوالقاسم زمانی، یکشنبه با سخنرانی سیدرضا میرمعینی و مداحی حسین فروغی، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدجلال موسویان، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدهادی فرزانه و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام رضا حیدریان برگزار می‌شود.

روزهای شنبه و یکشنبه مصادف با سالروز میلاد حضرت عباس و امام سجاد علیهما السلام بلافاصله بعد از نماز عصر مجلس مولودی خوانی در شبستان امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام احمد لقمانی و مداحی مهدی تدینی و محمود بذری، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام علایی نژاد، سه شنبه در قالب محفل روایتگری سیره شهدا با حضور روح الله ترابی نسب، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام پهلوان زاده، پنجشنبه در قالب محفل انس با قران با حضور حسن نژاد و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدهادی هدایت و مداحی سیدمحمد عباسپور دنبال خواهد شد.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی سیدجواد میرجعفری، یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی سیدرضا نریمانی و از دوشنبه تا جمعه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حسینی قمی، مؤمنی، رفیعی، میرهاشم حسینی و فرحزاد برگزار می شود.

گفتنی است، چهارشنبه برنامه نیایش صبحگاهی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ظهیری، پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی، و بعد از نماز عشا دعای کمیل با نوای علی مهدوی نژاد و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام والمسلمین ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام هادی شمس و جمعه عصر قرائت زیارت آل یاسین با صدای سیدمحمد عباسپور برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات