۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۷۷۵۴۶
امام جمعه موقت کرمانشاه:

برگزاری انتخابات پرشور از نشانه ها و آثار مردم سالاری دینی است

برگزاری انتخابات پرشور از نشانه ها و آثار مردم سالاری دینی است
کرمانشاه - امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: برگزاری انتخابات پرشور از نشانه ها و آثار مردم سالاری دینی است که این امر برای دشمنان قسم خورده نظام غیرقابل قبول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی صبح امروز در دیدار با جمعی از مدیران و معاونین حوزوی استان کرمانشاه که با رعایت کامل پروتکل های اجتماعی برگزار گردید، عنوان کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که بی شک این خواسته ها همان خواسته های ملت ایران است، بر همه ما فرض و واجب می باشد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به شعار امسال رهبری تاکید کرد: در بطن شعار مقام معظم رهبری به خوبی مشکلات جامعه معرفی و راهکارهای آن که همانا تقویت تولید، حمایت ها و پشتیبانی ها و رفع موانع در این مسیر است به عینه مشخص شده و این امر کار را برای همه دولتمردان و مسؤولان راحت کرده است.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از بی تفاوتی مردم استان نسبت به رعایت پروتکل ها عنوان کرد: متاسفانه این روزها آمارهای نگران کننده ای از کرونا در کشور به ویژه کرمانشاه به گوش می رسد.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی تاکید کرد: تا چند روز گذشته ما هیچ شهر قرمزی در بحث کرونا نداشتیم، ولی صبح امروز طبق اعلام ستاد کرونای استان، شهرستان های کنگاور، اسلام آبادغرب، پاوه و سرپل ذهاب به وضعیت قرمز رسیده اند که این باعث نگرانی همه ما به ویژه بخش درمانی و پزشکی است.

وی با تاکید بر اینکه رعایت حقوق دیگران یکی از واجبات دینی است، بیان کرد: رعایت نکردن پروتکل های اجتماعی پایمال کردن حقوق دیگران است و این یعنی حق کشی حقوق شهروندان.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امیدواریم که مردم استان نسبت به هم احساس تکلیف بیشتری کنند تا خدایی ناکرده شاهد فاجعه انسانی در این خطه نباشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی در ادامه به نقش روحانیون در آگاهی بخشی به جامعه اشاره کرد و بیان داشت: روحانیت در جامعه اسلامی از نقش بسیار پررنگی برخوردار بوده و هست، بنابراین پتانسیل های بسیار بالایی در قشر طلبه و روحانی داریم که این ظرفیت ها باید در جامعه عملیاتی شود تا ان شاء الله جامعه اسلامی از مشکلات کنونی برون رفت کند.

این عالم کرمانشاهی با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر را در پیش داریم، بیان کرد: برگزاری انتخابات پرشور از نشانه ها و آثار مردم سالاری دینی است که این امر برای دشمنان قسم خورده نظام غیرقابل قبول است و این روزها تمام شبکه های معاند ماهواره ای و نیز کانال های مجازی در اینترنت تلاش بسیاری برای کاهش مشارکت ملت در این همه پرسی بزرگ دارند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: بنابراین باید در این مدت باقیمانده افراد ذی نفوذ در جامعه به ویژه روحانیون و طلاب نسبت به افشاگری نقشه پلید دشمنان برای انتخابات پیش رو تلاشی دو چندان داشته باشند تا ان شاء الله به مانند گذشته در این انتخابات هم تاریخ ساز شویم./1400/

ارسال نظرات