۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۸۳۸۵۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

آیت الله رئیسی با استفاده از کابینه انقلابی می تواند مشکلات را حل کند

آیت الله رئیسی با استفاده از کابینه انقلابی می تواند مشکلات را حل کند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: با روحیه ای که از آیت الله رئیسی سراغ داریم وی می تواند با استفاده از وزرای جوان، انقلابی و متعهد یکایک مشکلات را از پیش روی ملت بردارد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: روی کار آمدن دولت‌های انقلابی نشان داده است که آنها نقش بسیار مهمی در ارتقای سطح کیفی و کمی جامعه دارند و همه ملت ایران بسیار امیدوارند که دولت سیزدهم که با شاکله انقلابی که دارد بتواند دوباره امیدها را زنده کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با این حال باید اذعان کرد که دولت سیزدهم میراث دار بسیاری از مشکلات و نارسایی های دولت های قبلی در کشور است و برای از بین بردن این مشکلات باید با تیمی متخصص و کاربلد در رفع این مشکلات که تار و پود کشور را در گیر خود کرده است، وارد میدان شد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود افزود: متاسفانه بسیاری از دولتمردان کنونی و قبلی نه تنها برای رفع مشکلات کاری انجام ندادند، بلکه با نگاه اشتباه خود به بیرون به امید اینکه مشکلات کشور برطرف شود، مشکلات دیگری را در حوزه سیاسی و اقتصادی برای این ملت و نظام  رقم زدند که حل این موضوع برای دولت آینده بسیار سخت خواهد بود.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: البته با روحیه ای که از آیت الله رئیسی سراغ داریم وی می تواند با استفاده از وزرای جوان، انقلابی و متعهد یکایک مشکلات را از پیش روی ملت بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هنوز بعد از هفته ها از پایان انتخابات ریاست جمهوری رسانه های خارجی و حتی داخلی به دنبال ایجاد تنش برای دولت آینده هستند، افزود: با وجود اینکه رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده و منتخب مردم هم انتخاب شده است بازهم شاید شیطنت های بسیاری از سوی دشمنان به ویژه رسانه های بیگانه هستیم که تمامی این تلاش ها به چند منظور صورت می گیرد.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: اولین هدف از تداوم و شدت بخشیدن به تبلیغات منفی و جنگ رسانه ای دشمن، ایجاد تشویش و سنگ اندازی در تشکیل کابینه دولت سیزدهم است و از سوی دیگر دشمنان می خواهند چهره ای متفاوت و بالعکس از دولت انقلابی آیت الله رئیسی برای جهانیان ترسیم کنند که باید همه ما در این باره هوشیار عمل کنیم و فریب سخنان دشمنان و رسانه های آنان را نخوریم./1400/

ارسال نظرات