۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۷۵۹۵۹۰
مسئول گروه جهادی طیبات:

انتظار ما از مسئولان استانی، حمایت بیشتر در راستای ترویج عفاف و حجاب است

انتظار ما از مسئولان استانی، حمایت بیشتر در راستای ترویج عفاف و حجاب است
مسئول گروه جهادی طیبات گفت: طیبات یک گروه رسمی ثبت شده است و بارها از ارگان های مربوطه تقاضای کمک و یاری خواستیم اما متأسفانه آنچنان که باید و شاید اقدامات حمایتی لازم از سوی برخی از ارگان ها از ما صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، زهرا محمد زاده مسئول گروه جهادی طیبات در نشست خبری با اصحاب رسانه که در کانون شهید چمران برگزار شد از برگزاری دومین رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه خبر داد.

وی بیان داشت: اسم این گروه از نام ریحانه شهید کاپشن صورتی انفجار تروریستی داعش در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان اخذ شده و الحمدالله از آن به بعد موجب برکت بیش از پیش گروه شده و موفقیت های خوبی حاصل به دست آوردیم.

مسئول گروه جهادی طیبات ابراز کرد: گروه جهادی طیبات با هدف حمایت از تولیدات پوشاک ایرانی اسلامی کلید خورد و به مدت ۳ سال مشغول به فعالیت شده است.

وی افزود: گروه جهادی طیبات در زمینه برگزاری دوره و همایش های علمی و پژوهشی فعالیت دارد و رصد و کار و تحقیق و پژوهش های لازم را در این زمینه انجام می دهد.

محمدزاده از برگزاری دومین رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه از روز دوشنبه ۲۸ خرداد همزمان با عید قربان تا اول تیر از ساعت ۱۶ الی ۲۳ به مدت 5 روز در مجتمع امام خمینی گلزار شهدای قم خبر داد.

مسئول گروه جهادی طیبات با اشاره به تعداد غرفه های نمایشگاه بیان داشت: تعداد ۶۰ الی ۷۰ غرفه با محصولات متنوع در این رویداد تخصصی برپا می شود، با غرفه داران صحبت شده که بهترین پوشاک و بالاترین طراحی و دوخت را در این رویداد عرضه کنند.

محمدزاده تصریح کرد: رویداد در راستای رصد بازار برگزار می شود و بانوانی که در این رویداد حضور پیدا می کنند به صورت حرفه ای و اغلب در منزل خود دوخت و دوزها را انجام می دهند.

مسئول گروه جهادی طیبات یکی از مشکلات گروه جهادی طیبات را عدم حمایت برخی از ارگان های استان دانست و خاطرنشان کرد: گروه جهادی طیبات نیازمند حمایت های لازم برای اجرای فعالیت و برنامه های خود بویژه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و لباس ایرانی اسلامی است که برای نهادینه سازی نیازمند هزینه های متعددی است که همیاری و همکاری دیگر ارگان های استانی را می طلبد..

وی افزود: گروه جهادی طیبات یک گروه رسمی ثبت شده است و بارها از ارگان های مربوطه تقاضای کمک و یاری خواستیم اما متأسفانه آنچنان که باید و شاید اقدامات حمایتی لازم از سوی برخی از ارگان ها از ما صورت نگرفته است.

ارسال نظرات